هنرهای دینی جنوب کرمان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به نمایش گذاشته شده است


هنرهای دینی جنوب کرمان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به نمایش گذاشته شده است

حسین اسحاقی، گفت: غرفه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با نمایش آثار هنرمندان بومی با موضوع قرآن و عترت در نمایشگاه بین المللی قرآن راه اندازی شده است.

«حسین اسحاقی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: غرفه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با نمایش آثار هنرمندان بومی با موضوع قرآن و عترت در نمایشگاه بین المللی قرآن راه اندازی شده است.
حسین اسحاقی، افزود: غرقه قرآن و عترت جنوب کرمان در بخش استان‌ها دایر است و با ارائه آثار هنری همچون نقاشی، تذهیب، چوب، مس و پوستر برنامه های شاخص قرآن و عترت به معرفی توانمندی های و فعالیت های فرهنگی قرآنی جنوب کرمان می پردازد.
حسین اسحاقی بیان داشت: براساس برنامه از قبل تدوین شده، یک اجرای تئاتر خیابانی با موضوع قرآن و عترت توسط هنرمندان شاخص تئاتر جنوب کرمان به اجرا در می آید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ابراز داشت: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بیست و یکم اردیبهشت تا سوم خرداد سال جاری در مصلی تهران دایر است و مردم شریف جنوب کرمان می توانند با مراجعه به غرفه جنوب کرمان در بخش استان ها، آثار از فرهنگی و هنری جنوب و فعالیت های قرآنی بازدید کنند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !