طرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج که بسیار لذیذ و مقوی است


... نوشته طرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج که بسیار لذیذ و مقوی است اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

همه ما از خواص منحصر به فرد مرغ این گوشت سفید و خوشمزه و همچنین اسفناج سبزی پرخاصیت خبر داریم و حالا می خواهیم غذایی استثنایی با ترکیب این دو ماده مقوی و خوشمزه درست کنیم. پیشنهاد میکنیم مواد مورد نیاز این غذا را همین الان آماده کنید و برای وعده بعدی غذایی خود بپزید. این شما و این طرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج که لذیذ و مقوی است!

طرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج که بسیار لذیذ و مقوی است

خوراک مرغ و اسفناج

شروع فرایند سرخ کردن سینه‌ی مرغ در یک تابه به این معنی است که شما می‌توانید گوشت و سبزیجات را به مدت کم‌تر از نیم ساعت میل کنید. یادتان باشد که آب مرغ طعم این غذا را عالی می‌کند.

مواد لازم:

– ۱ سینه‌ی مرغ

– نمک و فلفل

– یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

– ۱ قاشق غذاخوری کره

– به اندازه‌ی دو مشت اسفناج

طرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج

۱. فر را روی دمای ۳۵۰ درجه‌ی فارنهایت گرم کنید.

۲. یک تابه‌ را روی حرارت متوسط تا زیاد گرم کنید و مقداری روغن داخل آن بریزید. زمانی که روغن داغ شد، کره را نیز به آن اضافه کنید. سینه‌ی مرغ را نمک و فلفل بزنید و بعد آرام آن را وسط تابه قرار بدهید. اجازه بدهید بپزد تا زمانی که رنگ آن طلایی قهوه‌ای شود. حالا سینه را پشت و رو کنید و بعد آن را داخل فر قرار بدهید تا به مدت ۸-۱۰ دقیقه هم داخل فر بپزد.

۳. تابه را از داخل فر دربیاورید و سینه‌ی مرغ را در یک بشقاب قرار دهید. سپس آب مرغ را روی حرارت بالا قرار دهید تا کمی غلیظ شود. حالا اسفناج‌ها را اضافه کنید. هم بزنید تا نرم شوند. مرغ را با اسفناج سرو کنید و مایع داخل تابه را روی آن بریزید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – سارا فیضی

منبع: فود نتوورک

طرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج که بسیار لذیذ و مقوی است

شاید این دستور تهیه ها هم برایتان جذاب باشند:طرز تهیه مرغ برشته با تربچه که یک غذای خاص و فوق‌العاده استطرز تهیه اردور تن ماهی و تخم مرغ با خمیر فیلو که شگفت انگیز استطرز تهیه پنکیک ماهی و نخود فرنگی یک غذای جدید و بسیار خوشمزهطرز تهیه اسپاگتی کدو سبز و ادویه کاری که به طرز عجیبی خوشمزه استطرز تهیه خوراک مرغ و بروکلی با برنج که بسیار لذیذ و مقوی استطرز تهیه مرغ سوخاری کرانچی با سس سفید ویژهطرز تهیه خوراک مرغ و برنج در آرام پز که ساده و فوری استطرز تهیه سالاد سزار با مرغ گریل شده که خوشمزه‌ترین سالاد دنیاستطرز تهیه چیکن پات پای یا پای ظرفی مرغ که بسیار خوشمزه استطرز تهیه کاسرول مرغ و سیب زمینی پنیری که واقعا هیجان‌انگیز است!طرز تهیه پاستا مرغ و سس پستو که هوش از سرتان می‌بردطرز تهیه انچیلادا مکزیکی با مرغ و سس فلفل تندطرز تهیه ریزوتو مرغ و قارچ که شاهکار آشپزی است

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت