لمس زن خبرنگار کار دست مشت‌زن بلغاری داد


لمس زن خبرنگار کار دست مشت‌زن بلغاری داد

دادگاه مشت زن بلغاری را که صورت یک زن را لمس کرده بود 2500 دلار جریمه کرد و او باید در کلاس های تربیتی پرهیز از آزارجنسی هم شرکت کند.

به گزارش جام نیوز، مشت‌زن بلغاری که صورت یک خبرنگار زن را لمس کرده بود توسط کمیسیون ایالتی ورزش کالیفرنیا جریمه و مجوز ورزشی‌اش تا ۲۲ جولای ۲۰۱۹ لغو شد.

به گزارش یورونیوز، بر اساس رای این دادگاه اگر هرگونه اتفاقی مشابه این مساله از سوی این مشت‌زن سر بزند مجوز مشت‌زنی او تا ابد باطل خواهد شد.

کوبارت بولف، مشت‌زن بلغاری چندوقت پیش در پایان یک مصاحبه صورت جنیفر راوالو خبرنگار یک شبکه را بدون رضایت با صورتش لمس کرد. حالا بر اساس حکم دادگاهی در کالیفرنیا او باید دو هزار و پانصد دلار جریمه بپردازد. این مشت‌زن بلغاری به حکم دادگاه باید در کلاس‌های آموزشی مربوط به پرهیز از آزار جنسی هم شرکت کند.

آزار جنسی زنان یکی از مشکلات اساسی در کشورهای غربی است. از سویی زنان را به دلیل آنکه نیروی ارزانی برای کار هستند یا در تبلیغات کالا مورد استفاده قرار می گیرند به بیرون از خانه ها می کشانند از سوی دیگر قادر به تامین امنیت آنها نیستند. حالا خود زن ها دارند به این نتیجه می رسند که کمتر بیرون بروند، و برخی سیاستمداران زن می گویند به دنبال آن هستیم که اماکن عمومی را برای زنان امن تر کنیم.

گرچه خبرنگار زن مدعی شده تمایلی به بوسیده شدن نداشته و رفتار مشت زن بلغاری را«چندش‌آور» توصیف کرده اما ویدیویی که از آن لحظه ضبط شده، نشان می‌دهد هر دوی آنها پس از این صحنه به مدت چند ثانیه خندیدند.

این ماجرا بازتاب و انتقادات زیادی در شبکه های اجتماعی بدنبال داشته است.

این خبرنگار از اینکه اعتبار کاری او به دنبال انتشار گسترده این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی زیر سوال رفته، گله کرد.

حکایت جالبی است، مردان نگون بختی چون این مشت زن بلغاری، وقتی با پوشش و سرووضعی نامناسب چنین زنی مواجه می شود گمان بد برده و دست به رفتارهای جنسی می زند و چنین گرفتار می شود.

تا وقتی زنان تا این حد در دم دست باشند که هر کسی به خود اجازه دهد به آنها دست درازی کند نباید چندان گله مند باشند.

البته شاید چندان هم برایشان بد نشده باشد، خود را در معرض دست درازی مردان می گذارند، بعد می گویند راضی نبودیم، شکایت می کنند و صدها دلار پول به جیب می زنند.

115

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...