رونمایی از مسیخ شاهین نجفی در بی بی سی، ترانه ای علیه مسیح علی نژاد


رونمایی از مسیخ  شاهین نجفی در بی بی سی، ترانه ای علیه مسیح علی نژاد

شاهین نجفی در گفتگویی تازه با بی بی سی از ساخت ترانه ای به نام مسیخ گفت که احتمالا در تدارک حمله ای به برنامه های مسیح علی نژاد است.

به گزارش جام نیوز، باری اولی نیست که تریبون بی بی سی فارسی به شاهین نجفی داده می شود، حتی حالا که او ماه ها قبل ترانه ای ضد این رسانه خواند، تاجر خبرش نامید و رسانه متبوع دولت انگلیس، خلاصه حرفش این بود: بی بی سی تفاوتی برای سرنوشت مردم ایران قائل نیست.

او دعوت شده تا درباره کار جدیدش به نام"مسیخ" که گویا حاوی ترانه ای اعتراضی علیه مسیح علی نژاد است، توضیح دهد اما مثل همیشه صریح نیست، سربسته حرف می زند، با این وجود نام ترانه ناخودآگاه با اسم مسیح علی نژاد به گونه ای تمسخرآلود در ذهن گره می خورد.

پیشتر نجفی با صراحت بیشتری به مسیح علی نژاد حمله کرده و درباره گفته بود: بنده ی هر آنجایی که حقوقت را می دهند.

شاهین او را کلاهبردار و آدمکی خطاب کرده بود که از خود اختیاری ندارد.

لینک دانلود

مجموعه عملکرد مسیح علینژاد در خدمت به منافع آمریکا و علیه ایران موجب تنزل جایگاه بسیاری از عوامل اپوزیسیون نزد ایالات متحده شده، به همین دلیل هرازگاهی شاهد حمله یکی از این عوامل به او هستیم، شاید اگر آنها نیز هنر پاچه‌خواری او را داشتند اکنون پیش کدخدا اجر و قربی پیدا می کردند و این قدر ذهن شان درگیر هجو و حمله به یک زن نمی شد.

شاهین نجفی سال ها قبل همزمان با فعالیت صفحه آزادی های یواشکی مسیح علی نژاد، صفحه ای مشابه به نام "آزادی مردان" در فیس بوک راه اندازی کرد و او که نمی خواست از رقابت با یک زن جا بماند تصمیم گرفت در کنسرت کانادا لخت شود. شاید با رفتار ساختارشکنانه نگاه ها را به خود معطوف کند اما نتیجه ای معکوس گرفت.

حکم ارتداد وی پس از ترانه ای اهانت آمیز، صادر شد تا زندگی او مانند سلمان رشدی به دیوارهای امنیتی و حضور بیشمار ماموران چندلایه، محدود شد. پلیس آلمان مامور حفظ جان وی است.

اختلاف میان افراد، گروه ها و رسانه های اپوزیسیون و افشای پشت پرده های یکدیگر، نشان می دهد آنها چه میزان درک درستی از ماهیت خود دارند بنابراین خوب از عهده وصف هم نیز برمی آیند.

گفتنی است زمانی که شاهین نجفی ترانه "BBBBC" را خواند با اعتراض کارمندان بی بی سی فارسی مواجه شد اما او در برابر این واکنش ها، ویدئوی این آهنگ را هم ساخت.

رونمایی از"مسیخ" شاهین نجفی در بی بی سی، ترانه ای علیه مسیح علی نژاد

البته برای بی بی سی دعوت دوباره از کسی که چند فحش رکیک هم به او داده چندان مساله ای نیست وقتی پای اهداف سازمانی تعریف شده انگلیسی ها مقابل ایران در میان باشد.

115

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک