از برگزاری محافل جزءخوانی قرآن تا اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان


 از برگزاری محافل جزءخوانی قرآن تا اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام رمضانی با اعلام ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد استان قزوین، گفت: برگزاری محافل ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن، برپایی سفره‌های افطاری در مساجد و اطعام نیازمندان ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اعلام برگزاری محافل انس با قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان به همت ستاد هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان قروین، اظهار کرد: این محافل قرآنی با همکاری پنج مسجد و با مشارکت انجمن قرآن و نهج البلاغه استان قزوین برگزار می شود.

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزاری جمع خوانی قرآن کریم همراه با ترتیل، قرائت ادعیه، تفسیر قرآن کریم، بیان احکام را بخش دیگری از برنامه هایی نام برد که همزمان با ماه ضیافت الهی برگزار می شود و افزود: برپایی سفره های افطاری در مساجد و اطعام نیازمندان، دستگیری از مستمندان همزمان با ماه ضیافت الهی به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه روزه اولی ها همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) برای دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند، برگزار می شود. این برنامه ابتکاری با هدف ایجاد انگیزه در کودکانی که به سن تکلیف رسیده اند، همراه با برنامه های جانبی است.

رمضانی در پایان یادآور شد: ویژه برنامه جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، برنامه شب های قدر و جلسات سخنرانی نیز به همت ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی