دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی گشایش یافت


دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی گشایش یافت

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی دقایقی پیش با حضور جمعی از مسئولان در حسینیه شماره 2 جماران بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر نبی زاده» امروز (۲۶ اردیبهشت) در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان جنوبی که هم اکنون در سالن شماره ۲ حسینیه جماران بیرجند درحال برگزاری است، اظهار کرد: برنامه های جشن رمضان در قالب 75 عنوان برنامه در استان شامل نشست های قرآنی، محافل انس با قرآن و فعالیت های فرهنگی و هنری و نمایشگاه های قرآنی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم در استان، گفت: این نمایشگاه از امروز افتتاح و تا یکم خردادماه در محل حسینیه جماران در دو شیفت قبل و بعد از افطار برای بازدید عموم دائر است.

نبی زاده تاکید کرد: با توجه به محدودیت های مالی تلاش شده با همیاری ناشران آثار نمایشگاه قرآن کریم با 40 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب انسان ساز و معنای زندگی است، ادامه داد: برای سعادت باید به قرآن روی بیاوریم و گذر از مشکلات فرارو با تکیه به قرآن و الگوگیری از عترت امکان پذیر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 76 موسسه قرآنی در سطح استان، گفت: وجود این موسسات قرآنی بستر مناسبی برای توجه تمام مسئولان برای حمایت از این موسسات قرآنی فراهم کرده است.

به گفته وی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سال گذشته فعالیت های قرآنی بسیاری در استان انجام داده است که برگزار آزمون سراسری قرآن کریم با حضور 66 هزار و 600 نفر، تکریم از چهره های قرآنی بخشی از این فعالیت ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: امیدواریم با تصویب سند توسعه فعالیت های قرآنی در شورای فرهنگ عمومی استان بستری مناسب و چشم اندازی منسجم برای حمایت از فعالیت های قرآنی استان فراهم شود.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022