آغاز عملیات اجرایی شهرک کفش در چهارمحال و بختیاری


آغاز عملیات اجرایی شهرک کفش در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی شهرک کفش در منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح این شهرک زمینه اشتغال بیش از 200 هزار نفر فراهم می‌شود که 70 درصد از اراضی منطقه ویژه اقتصادی برای این منظور پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا، اقبال عباسی شامگاه گذشته در دیدار مسئولان و کارگزاران استان با نماینده ولی فقیه در استان، آب و بیکاری را از مسائل مهم استان خواند و گفت: در حوزه آب حدود 40 میلیون مترمکعب و 10 درصد از آب رودخانه زاینده‌رود برای استان پیش‌بینی شده بود که با توجه به بارش‌های سال جاری به 670 میلیون مترمکعب رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه موضوع آب از چالش‌های مهم و بحران‌خیز استان بود، افزود: اگر این موضوع به درستی مدیریت نمی‌شد شاهد تحرکات عمومی در استان بودیم.

وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات ارزان‌قیمت در سال گذشته به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت که به همت مدیران دستگاه‌ها و بانک‌های عامل به خوبی جذب شدند، اظهار کرد: بیشترین اعتبارات عمرانی در بودجه سال جاری نیز برای این استان است که باید به خوبی توسط دستگاه‌های استان جذب شود.

عباسی از اجرای طرح الگوی توسعه در سه شهرستان استان طی سال جاری خبر داد و گفت: شهرستان لردگان، شهرستان خانمیرزا و یکی دیگر از شهرستان‌ها به عنوان میزبانان الگوی توسعه در استان معرفی شده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش‌های اخیر و خسارت 600 میلیارد تومانی به زیرساخت‌ها و مسکن‌های استان، تأکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط در این حوادث باید علاوه بر بودجه اختصاص داده شده برای جبران خسارات بر جذب بودجه‌های وزارتخانه‌ها نیز متمرکز شوند.

وی از تصویب ساخت 2500 مسکن شهری و روستایی طی سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: حدود 2000 مسکن به موافقت رسیده است و مابقی نیز پس از بررسی‌ها و رایزنی قطعی می‌شود که بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی متولی احداث آن‌ها هستند.

عباسی از آغاز عملیات اجرایی شهرک کفش در منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح این شهرک زمینه اشتغال بیش از 200 هزار نفر فراهم می‌شود که 70 درصد از اراضی منطقه ویژه اقتصادی برای این منظور پیش‌بینی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در توسعه حوزه ترانزیت هوایی نیز یک شرکت هواپیمایی با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی آماده ارائه پروازهای کشوری و خارجی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام