جلسه اضطراری نتانیاهو با فرماندهان امنیتی اسرائیل برای بررسی اوضاع میان واشنگتن و تهران


جلسه اضطراری نتانیاهو با فرماندهان امنیتی اسرائیل برای بررسی اوضاع میان واشنگتن و تهران

شفقنا-بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور بررسی تشدید تنش میان تهران و واشنگتن در روزهای گذشته، با فرماندهان سرویس های امنیتی اسرائیل جلسه اضطراری برگزار کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسپوتنیک عربی، کانال 13 تلویزیون اسرائیل در این باره گزارش داد: این جلسه در پی تصمیم دولت ترامپ برای تحمیل تحریم های جدید علیه […]

جلسه اضطراری نتانیاهو با فرماندهان امنیتی اسرائیل برای بررسی اوضاع میان واشنگتن و تهران

شفقنا-بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور بررسی تشدید تنش میان تهران و واشنگتن در روزهای گذشته، با فرماندهان سرویس های امنیتی اسرائیل جلسه اضطراری برگزار کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسپوتنیک عربی، کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل در این باره گزارش داد: این جلسه در پی تصمیم دولت ترامپ برای تحمیل تحریم های جدید علیه ایران و پیامدهای پس از این تصمیم در خصوص ارسال ناو هواپیمابر و جنگنده های بی ۵۲ به خاورمیانه برگزار شد.

این کانال افزود: نتانیاهو در این جلسه با فرماندهان سرویس های امنیتی درباره آمادگی های اسرائیل برای مقابله با هر گونه تشدید اوضاع نظامی احتمالی بحث و تبادل نظر کرد.

کانال مذکور به نقل از مقامات بلندپایه اسرائیلی آورده است: یکی از اهداف گفتگوی نتانیاهو با فرماندهان امنیتی، آمادگی های اسرائیل درباره امکان تشدید بیشتر اوضاع میان واشنگتن و تهران بوده است.

به نقل از این منابع، فرماندهان سرویس های امنیتی اسرائیل بعید دانسته اند که اسرائیل در مرحله کنونی هدف آنچه موشک پرانی شبه نظامیان وفادار به ایران از سوریه و عراق خوانده شده، باشد.

براساس گزارش اسپوتنیک، نتانیاهو از فرماندهان امنیتی اسرائیل خواسته است به پیگیری اطاعاتی حوادث عراق و خلیج فارس ادامه دهند و از عدم کشیدن شدن اسرائیل به تشدید اوضاع اطمینان حاصل کنند و اقداماتی در پیش بگیرند که اسرائیل را از هر گونه تنش دور نگه دارد.

خبر را در اسپوتنیک عربی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش