عرضه محصولات 6 برند تخصصی عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن مشهد


عرضه محصولات 6 برند تخصصی عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن مشهد

مشهد- ایرنا- مسئول امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: محصولات عفاف و حجاب 6 شرکت صاحب برند و تخصصی این استان در سالن پوشش چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد عرضه شده است.

صدیقه همامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرکتها از برندهای صاحب نام و برجسته در سطح ملی هستند که از طراحی تا دوخت و عرضه محصول را انجام می دهند.
وی اظهار داشت: امسال برندهای برجسته حجاب و عفاف، عمده تمرکز خود را بر روی پوشش دختران کم سن و سال (از 9 تا 13 سال) در طرحهای جدید قرار داده اند و محصولات خود را با تخفیف عرضه می کنند.
وی گفت: بخش حجاب و عفاف چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در سالن های شماره 10 و 11 نمایشگاه بین المللی مشهد قرار گرفته که سالن شماره 10 به حوزه محتوایی حجاب و عفاف و سالن شماره 11 به بخش عرضه محصولات این حوزه اختصاص دارد.
مسئول امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: کمیته تحکیم خانواده قرآنی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در باره اهمیت توجه به بنیان خانواده در بخش محتوایی حوزه عفاف و حجاب نمایشگاه قران مشهد شکل گرفته است.
هماهمی اظهار داشت: از منظر قرآن، زن در نظام خانواده و اجتماع صاحب منزلت و جایگاه عظیم است و آسیب هایی که از طریق هجمه بیگانگان به پیکره خانواده وارد شده است در کمیته خانواده قرآنی مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در تشریح فعالیت های کمیته خانواده قرآنی گفت: عمده فعالیت های این کمیته حول سه محور، عفاف و حجاب، نشست های تخصصی و پرسش و پاسخ، ورک شاپ های طراحی لباس اسلامی قرار دارد.
وی افزود: کمیته خانواده قرآنی هر شب یک نشست تخصصی و پرسش و پاسخ برگزار می کند و مباحثی از جمله اشتغال زن، حقوق اجتماعی و هویت زن در اسلام را مورد بررسی قرار می دهد.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با 700 غرفه در 18 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور فعالان قرآنی 20 کشور تا چهاردهم ماه رمضان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی این شهر برپا می باشد.
7489 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری