کیفرخواست پرونده لیزینگ خودرو پرهام آزادشهر صادر شد


کیفرخواست پرونده لیزینگ خودرو پرهام آزادشهر صادر شد

گرگان - ایرنا - رییس کل دادگستری گلستان از صدور کیفر خواست متهمان پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر خبر داد و گفت: این افراد به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور محاکمه می شوند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: پس از مطالعه و بررسی پرونده 33 هزار صفحه ای پرهام آزادشهر، دادسرای گرگان برای 3 متهم این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور کیفرخواست صادر کرد .
وی بیان کرد : پرونده های اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعب ویژه رسیدگی می شود که برای تعیین دادگاه رسیدگی پرونده پرهام با معاون اول قوه قضاییه نامه نگاری صورت گرفت تا در صورت امکان برای سهولت دسترسی شاکیان که بیشتر گلستانی هستند این پرونده در استان مورد رسیدگی قرار بگیرد.
وی اضافه کرد : پرونده پرهام حدود 3 هزار شاکی دارد که 2 هزار و 500 نفر از آن ها گلستانی هستند که از آنان 2 هزار و 200 میلیارد ریال کلاهبرداری شده است.
به گفته هاشمیان شناسایی اموال متهمان و توقیف آن در حال انجام است .
متهمان در پرونده موسوم به لیزینگ خودرو شرکت پرهام، با تاسیس یک شرکت و با این ادعا که می‌توانند خودروهای ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند، میلیاردها تومان در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان به جیب زدند.
3091

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی