سامسونگ اولین عرضه کننده اپل تی‌وی بر روی تلویزیون شد


مطلب سامسونگ اولین عرضه کننده اپل تی‌وی بر روی تلویزیون شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ از این پس تمامی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قابلیت پشتیبانی از سیستم تلویزیونی شرکت اپل را خواهند داشت و به این ترتیب این شرکت عنوان اولین عرضه کننده اپل تی‌وی بر...

از این پس تمامی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قابلیت پشتیبانی از سیستم تلویزیونی شرکت اپل را خواهند داشت و به این ترتیب این شرکت عنوان اولین عرضه کننده اپل تی‌وی بر روی تلویزیون را به خود اختصاص داد.

بر اساس اعلام سامسونگ، تمامی مدل‌های ۲۰۱۹ تلویزیون هوشمند این شرکت و تعدادی از مدل‌های منتخب سال ۲۰۱۸ پس از بروزرسانی Firmware، در بیش از ۱۰۰ کشور، مجهز به اپلیکیشن Apple TV شده و در ۱۷۶ کشور نیز از AirPlay 2 پشتیبانی خواهند کرد. کاربران سامسونگ اکنون می‏توانند از تماشای همه شبکه‎های Apple TV و فیلم‎های iTunes روی تلویزیون‎های هوشمند خود لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۱۹

وون جین لی، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید:

در یک دهه گذشته، سامسونگ در عرضه انواع شبکه‌ها و محتواها روی تلویزیون‎های هوشمند خود پیشتاز بوده است. حالا نیز ما اولین تولید کننده تلویزیون هستیم که اپلیکیشن Apple TV را روی یک تلویزیون هوشمند عرضه می‎کنیم.

بیشتر بخوانید: بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Galaxy Watch Active)

سامسونگ اولین عرضه کننده اپل تی‌وی بر روی تلویزیون

این اپلیکیشن کاملا با پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ تلفیق شده است و کاربران می‎توانند با انتخاب آیکون اپلیکیشن Apple TV به تمامی برنامه‎ها و فیلم‎های iTunes دسترسی پیدا کرده و از میان بیش از ۱۰۰ هزار عنوان موجود، برنامه دلخواه خود را خریده یا اجاره کنند. در این برنامه ها انواع محتوا با کیفیت ۴K HDR و با کیفیت تصویر بالا وجود دارد. کاربران سامسونگ در سراسر جهان می‎توانند از طریق این اپلیکیشن در Apple TV عضو شده و به این ترتیب تنها، هزینه تماشای همان برنامه موردنظر خود را پرداخت خواهند کرد.

سامسونگ اولین عرضه کننده اپل تی‌وی بر روی تلویزیون شد

کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ همچنین می‎توانند از Apple TV+ برنامه‎های اختصاصی اپل، نیز بهره‎مند شوند. این خدمات قرار است از پاییز امسال در اپلیکیشن Apple TV قابل دسترس شود. با استفاده از قابلیت پشتیبانی از AirPlay 2 نیز کاربران تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ می‎توانند به راحتی محتواهای ویدئویی ذخیره شده روی دستگاه‎های آیفون، آیپد یا مک خود را بصورت مستقیم روی تلویزیون تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۹۸

همچنین اپلیکیشن Apple TV بدون هیچ مشکلی با خدمات تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مانند Universal Guide، بیکسبی و بخش جستجو کار کرده و تجربه‎ای ساده و یکدست را در کل پلتفرم سامسونگ در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

منبع: Samsung

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس