یوویچ-رئال مادرید؛ خرید 60 میلیون یورویی هفته آینده نهایی می‌شود


یوویچ-رئال مادرید؛ خرید 60 میلیون یورویی هفته آینده نهایی می‌شود

فرانکفورت خواهان متمرکز شدن یوویچ بر هفته پایانی بوندسلیگا است.

فرانکفورت خواهان متمرکز شدن یوویچ بر هفته پایانی بوندسلیگا است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، رئال مادرید قصد دارد تا خرید لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی آینتراخت فرانکفورت را هفته آینده نهایی کند، بعد از آن که تکلیف آینتراخت در رقابت های بوندسلیگا مشخص شده است.

فرانفکورت روز شنبه در هفته پایانی بوندسلیگا مهمان بایرن مونیخ خواهد بود. فرانکفورت اکنون با 54 امتیاز در رده ششم حضور دارد و با گلادباخ در رده چهارم (آخرین سهمیه لیگ قهرمانان) تنها 2 امتیاز فاصله دارد. به همین دلیل دلیل آینتراخت قصد ندارد تا مشخص شدن تکلیف این تیم در جدول بوندسلیگا این انتقال قطعی شده و تمرکز یوویچ از بین برود.

زمانی که فصل بوندسلیگا به پایان برسد، رئال انتقال ستاره 21 ساله را نهایی خواهد کرد و به احتمال فراوان مراسم معارفه او را بعد از پایان رقابت های لالیگا برگزار خواهد کرد.

مبلغ این انتقال چیزی در حدود 60 میلیون یورو برآورد شده است. یوویچ در 47 بازی برای آینتراخت در تمامی رقابت های این فصل 27 گل به ثمر رسانده و خرید او می‌تواند یکی از جدی ترین دغدغه های رئال در سال های اخیر را از بین ببرد؛ حضور رقیبی جدی برای به چالش کشیدن کریم بنزما.

رئال با یوویچ، این مشکل را به سرعت برطرف کرده و افزون بر این، گزینه ای را به خط حمله اضافه خواهد کرد که 10 سال از بنزما جوان تر است و گزینه ای ایده آل در بلندمدت نیز محسوب می‌شود.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...