اوراقچیان تهران به مجتمع ثامن الحجج منتقل می شوند


اوراقچیان تهران به مجتمع ثامن الحجج منتقل می شوند

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های مجتمع ثامن الحجج از آمادگی این مجتمع برای حضور تمامی اوراقچیان سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، حمیدرضا تحصیلی در تشریح روند انتقال اوراقچی های میدان شوش به مجتمع ثامن الحجج گفت: از گذشته در محدوده محور شوش- فدائیان اسلام 11 گاراژ بورس اوراق اتومبیل ها فعالیت می کردند که با مصوبه هیات وزیران در سال 1369 مقرر شد این صنف از محدوده شهری خارج شود.
وی افزود: در همین راستا 790 واحد در این محدوده شناسایی شد و با هماهنگی اتحادیه، اتاق اصناف و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران زمینی در محدوده ی فرون آباد خاوران با مساحت 22 هکتار خریداری شد و با انعقاد قراردادی میان مالک زمین، پیمانکار ساخت و اعضای صنف ، مقرر شد یک هزار و 300 واحد کارگاهی از متراژهای 60 تا 500 متری در این مجتمع ساخته شود تا برای استقرار اوراق کنندگان خودرو مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی ادامه داد: هزینه ساخت این واحدها در این مجتمع توسط خود خریداران پرداخت شد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های مجتمع ثامن الحجج تکمیل شده است افزود: در حال حاضر در این مجتمع آب، برق و تاسیسات زیرساخت‌هایی هم چون فاضلاب و خیابان سازی ها کامل شده و برای ٩٠ واحد نیز کنتور گاز داده شده و به زودی برای سایر واحدها نیز کنتور گاز داده خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر از یک هزار و 300 واحدی که در مجتمع ثامن الحجج ساخته شده است 800 واحد توسط مالکین تحویل گرفته شده و 300 واحد به صورت فعال شارژ ماهیانه خود را پرداخت می کنند.
وی ادامه داد: 6 سال پیش و در ابتدای ساخت این پروژه مالکین برای ساخت هر متر مربع از واحدهای کارگاهی خود قیمت بسیار مناسبی یعنی تقریباً زیر یک میلیون تومان پرداخت کردند و امروز ارزش افزوده هر متر مربع از این واحدهای کارگاهی امروز به حدود 6 میلیون تومان رسیده است.به گفته تحصیلی، برخی از اوراق کنندگان میدان شوش در ابتدای این امر در اینجا زمین هایی را خریداری کردند در مراحل بعدی آن را به فروش گذاشتند و یا در مرحله اولیه ثبت نام شرکت کردند و بعد آن را رها کردند.
وی تاکید کرد: برخی از این افراد به جای قبلی خود یعنی در محدوده میدان شوش بازگشتند و در روند انتقال این صنف به مجتمع ثامن الحجج سنگ‌اندازی هایی می کنند و در خصوص تکمیل زیرساخت های این مجتمع تمامی زیرساخت‌های این مجتمع تکمیل شده و امروز آماده حضور اوراقچیان تهران برای کسب و کار شده است و خوشبختانه واحدهایی که در این مجتمع فعال شده اند، در محیط آرام با استقرار نظم کسب و کار می کنند.
تحصیلی در خصوص انتقال مابقی واحدهای اوراق کننده خودرو در میدان شوش نیز گفت: به زودی و با همکاری اصناف، اتحادیه ی مربوطه، استانداری، نیروی انتظامی و سایر ارگان ها و سازمان های ذی ربط نسبت به طراحی و اجرای برنامه منظم و قاطع برای انتقال کامل اوراق کنندگان خودرو از محور شوش- فداییان اسلام اقدام خواهیم کرد.
تهرام/9343//6139

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان