برنامه‌ های هفته روابط عمومی در فارس اعلام شد


برنامه‌ های هفته روابط عمومی در فارس اعلام شد

شیراز-ایرنا-مدیرکل روابط عمومی و ‌امور بین الملل استانداری فارس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این استان، برنامه هایی را که برای برگزاری هفته روابط عمومی (بیست و هفتم اردیبهشت تا دوم خرداد) در فارس تدارک دیده شده، اعلام کرد.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس در گزارش روز چهارشنبه خود به نقل از عباس باباخانی، اظهار داشت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه که نخستین روز از هفته روابط عمومی است، به عنوان 'روابط عمومی، ارتباط حرفه‌ای با رسانه‌ها' نامگذاری شده است و در این روز دیدار با اعضای انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: در قالب این دیدار، به مسایل مابین انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری و روابط عمومی ها و همچنین مسایل صنفی خبرنگاران پرداخته خواهد شد.
باباخانی بیان کرد: بیست و هشتم اردیبهشت نیز به عنوان روز 'روابط عمومی، امیدآفرینی، شور و نشاط در جامعه' نام گرفته که در این روز سمیناری با عنوان مهارت های عشق ورزی در زندگی برپا می شود.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس ادامه داد: برای سومین روز از هفته روابط عمومی (بیست و نهم اردیبهشت) که عنوان 'روابط عمومی، رونق تولید' برای آن انتخاب شده، اعضای شورای روابط عمومی این استان از مدرسه طبیعت ژاهو و طرح مهارت آفرینی این مدرسه بازدید خواهند کرد.
باباخانی با اشاره به نامگذاری روز سی ام اردیبهشت ماه به عنوان روز 'روابط عمومی، تکریم پیشکسوتان، یاد درگذشتگان' گفت: دیدار با خانواده شادروان رهایی مدیر پیشین روابط عمومی مخابرات فارس در برنامه این روز گنجانده شده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس اضافه کرد: در روز سی و یکم اردیبهشت ماه که عنوان 'روابط عمومی و تبلیغات نوین' برای آن برگزیده شده، به دلیل نقش شبکه‌های اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمانی، برای اعضای روابط عمومی های این استان، کارگاه آموزشی تبلیغات و بازاریابی و همچنین کارگاه آموزش شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: یکم خرداد نیز به عنوان روز 'روابط عمومی، آموزش و پرورش' نامگذاری شده و در این روز اعضای شورای روابط عمومی استان فارس از دانشگاه شهید باهنر شیراز دیدار خواهند کرد و در حاشیه این دیدار، کارگاه آموزشی تخصصی اینفوگرافی (اطلاع رسانی تصویری) نیز برگزار خواهد شد.
به گفته باباخوانی در دوم خرداد 98 که آخرین روز از هفته روابط عمومی است و با عنوان 'روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی' تعیین شده است، اعضای شورای روابط عمومی استان فارس از مرکز سالمندان فرزانگان در شیراز بازدید خواهند کرد.
بیست و هفتم اردیبهشت تا دوم خرداد ماه به عنوان هفته روابط عمومی نامگذاری شده است.
9873 /6118

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس