استاندار تهران:رسانه ها خط مقدم مقابله با القای ناامیدی هستند


استاندار تهران:رسانه ها خط مقدم مقابله با القای ناامیدی هستند

تهران-ایرنا- استاندار تهران با اشاره به اقدامات استکبار به ویژه ایجاد یاس و ناامیدی در کشور گفت: رسانه ها و مدیران روابط عمومی خط مقدم مقابله با این اقدامات هستند.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در ششمین جشنواره تجلیل از ستارگان روابط عمومی ایران که در تالار اجتماعات مجموعه تلاش وزارت کار برگزار شد اعلام کرد که در شرایط حساسی قرار داریم چرا که استکبار با تمامی ظرفیت جنگ اقتصادی؛ سیاسی و اجتماعی را بر علیه ملت ایران به راه انداخته و می خواهد ملت ایران را نا امید کند.
وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال پمپاژ ناامیدی در کشور است که رسانه ها و مدیران روابط عمومی با فن؛ علم و قدرت تحلیل خود می توانند امید؛ اعتماد و نشاط را در کشور تزریق کنند.
استاندار تهران ادامه داد: روابط عمومی هنر؛ علم و فن است و هر سازمانی که از پویایی برخوردار است بدانید که یک مجموعه موفق روابط عمومی دارد.
وی خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی از قدرت سنجش محیط و همچنین قدرت ارتباطی و کلامی برخوردار هستند و حیات؛ پویایی و زنده بودن هر سازمانی را تضمین می کنند.
محسنی بندپی همچنین از حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی در جلسات شورای مدیران خبر داد و گفت: در نظر داریم این دستورالعمل را به تمامی دستگاه ها ارسال کنیم چرا که حضور مدیران روابط عمومی در این جلسات مهم و ضروری است چرا که مدیران روابط عمومی مشاوران امین دستگاه های اجرایی هستند و پیونده دهنده ارتباطات درون سازمان با بیرون سازمان هستند.
تهرام/7243//6139

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها