ساخت بازی The Last of Us Part 2 در حال اتمام است


رسانه کلیک – بر اساس صحبت های اخیر یکی از کارمندان استودیوی ناتی داگ، ظاهرا روند ساخت بازی The Last of Us Part 2 به زودی به اتمام می رسد. بدون هیچ شک و تردیدی، بازی The Last of Us Part 2 را می توان جزو مورد انتظارترین بازی های نسل هشتم و کنسول پلی […] نوشته ساخت بازی The Last of Us Part 2 در حال اتمام است اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – بر اساس صحبت های اخیر یکی از کارمندان استودیوی ناتی داگ، ظاهرا روند ساخت بازی The Last of Us Part 2 به زودی به اتمام می رسد.

بدون هیچ شک و تردیدی، بازی The Last of Us Part 2 را می توان جزو مورد انتظارترین بازی های نسل هشتم و کنسول پلی استیشن 4 دانست که با وجود گذشت بیش از دو سال از معرفی آن، سونی هنوز اطلاعات زیادی در خصوص گیم پلی و داستان آن ارائه نکرده و حتی زمان عرضه بازی نیز مشخص نیست. موضوعی که صبر طرفداران دو آتیشه این مجموعه را به اندازه کافی لبریز کرده و روزانه گزارش ها و گمانه زنی های متعددی در خصوص عرضه بازی طی سال جاری به گوش می رسد.

چند هفته پیش آقای نیل دراکمن، کارگردان The Last of Part 2 رسما از اتمام روند موشن کپچر و پایان ضبط آخرین صحنه بازی خبر داد. اعلام این خبر اگرچه بازخوردهای زیادی به همراه داشت، اما در مرحله نخست به شایعه عرضه بازی طی سال جاری میلادی دامن زد. حال، آقای آنتونی نیومن، دستیار کارگردان این بازی در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود ضمن انتشار جدیدترین آگهی استخدام استودیوی ناتی داگ، رسما اعلام کرد که این عنوان در مراحل پایانی ساخت و توسعه خود قرار دارد.

ساخت بازی The Last of Us Part 2 در حال اتمام است

آنتونی نیومن در جدیدترین توییت خود از برنامه نویس، انیماتور و طراح بازی برای کار در مراحل پایانی ساخت بازی The Last of Us Part 2 دعوت به عمل آورده است. از این رو، گویا استودیوی ناتی داگ برای طی روند پایانی ساخت بازی به دنبال جذب نیرو است و از همه مهم تر، به نظر می رسد زمان زیادی به پایان ساخت نسخه دوم «آخرین ما» باقی نمانده است.

استودیوی ناتی داگ هنوز هیچ حرفی از زمان انتشار The Last of Us Part 2 نزده و با وجود اینکه غالب شواهد امر به عرضه بازی در اواخر سال 2019 اشاره می کنند، اما انتشار این عنوان در ادامه امسال کاملا قطعی نیست. البته، فراموش نکنید که عدم حضور شرکت سونی در مراسم E3 2019 ضد و نقیض های زیادی در رابطه با عرضه این اثر در سال 2019 به وجود آورده است.

چندی پیش طراحی بازی های آنچارتد 4 و نسخه اول و دوم مجموعه The Last Of Us، رابرت رایان به استودیوی جدید ایکس باکس به نام The Initiative پیوستئ(طراح The Last Of Us 2 به استودیوی جدید ایکس باکس پیوست).

Source: VG247

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان