سرمربی پدیده : از شیطنت‌هایی که انجام می‌دهند متعجم!


سرمربی تیم پدیده حضورش در تیم ملی امید را تکذیب و اعلام کرد دو هفته آینده قرارداد خود با باشگاه مشهدی را تمدید می‌کند. نوشته سرمربی پدیده : از شیطنت‌هایی که انجام می‌دهند متعجم! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی پدیده : از شیطنت‌هایی که انجام می‌دهند متعجم!

اظهارات یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش مقابل ماشین‌سازی
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۷
سرمربی پدیده :  از شیطنت‌هایی که انجام می‌دهند متعجم!

سرمربی تیم پدیده حضورش در تیم ملی امید را تکذیب و اعلام کرد دو هفته آینده قرارداد خود با باشگاه مشهدی را تمدید می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت:

به نقطه‌ای از لیگ برتر رسیدیم که این بازی برای ما حیاتی است. اهمیت این بازی بسیار بالاست. با توجه به عملکرد خوب بازیکنانمان در طول فصل، پیروزی در بازی فردا برای ما حائز اهمیت است. قطعاً برای گرفتن سه امتیاز و کسب برد به میدان می‌رویم. می‌دانیم بازی راحتی نداریم. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که کیفیت خوبی دارد و از بازیکنان سرعتی خوبی بهره می‌برد. فکر می‌کنم روز سختی خواهیم داشت. این تیم با دو انگیزه مقابل ما بازی می‌کند. نخست برای خودشان یعنی ماشین سازی و بعد برای تراکتورسازی بازی می‌کنند. با این حال آنقدر انگیزه داریم که بازی خوبی انجام دهیم و اهداف این تیم را خنثی کنیم. برای رسیدن به این نقطه تلاش کردیم و به راحتی پا پس نمی‌کشیم. تا پای جان برای گرفتن سه امتیاز می‌جنگیم. در نهایت نتیجه بازی غیر قابل پیش بینی است. باید منتظر بمانیم تا بازی برگزار شود.

یحیی گل‌محمدی در واکنش به این سوال که آیا اوج گرفتن تیمش در جدول رده بندی به خاطر افت تراکتورسازی است گفت:

فکر می‌کنم امسال عملکرد خوبی داشتیم. از نظر فنی و فوتبالی یکی از بهترین تیم‌هایی بودیم که عملکرد خوبی داشتیم و در بحث نتیجه‌گیری خوب عمل کردیم. اگر امسال قهرمان نشدیم به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان بود و قدر خیلی از بازی‌ها را ندانستیم. اگر با انگیزه‌ای که الان داریم، در بازی‌های گذشته به میدان می‌رفتیم، اصلی ترین گزینه برای قهرمانی پدیده بود. بازیکنان من قهرمان واقعی لیگ برتر هستند. با تمام مشکلات از قبیل بی‌امکاناتی و بی‌پولی عملکرد خوبی داشتیم. بازیکنانم نشان دادند چه کیفیت خوبی دارند. از نظر فنی و اخلاقی خوب هستند. قبلا هم گفتم که این تیم از نظر فنی و فوتبالی قهرمان است. از نظر امتیازی تیم دیگری قهرمان می‌شود. به آن‌ها افتخار می‌کنم.

وی درباره تمدید قراردادش با پدیده گفت:

سهمیه بگیریم یا نگیریم ارتباطی به ماندن من در تیم ندارد. سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. مسیری را شروع کردیم و ادامه دادیم. دوست دارم در این تیم بمانم. صحبت‌هایی انجام شده و اگر مشکلی وجود نداشته باشد در دو هفته آینده برای امضای قرارداد آماده می‌شویم.

یحیی گل‌محمدی درباره احتمال مربیگری در تیم ملی امید گفت:

هیچ صحبتی درباره تیم ملی امید انجام نشده و این موضوع گمانه‌زنی رسانه‌هاست. هیچ نشستی با مسئولان فدراسیون فوتبال نداشتم. واقعاً عجیب است که در این مقطع از فصل و قبل از بازی با ماشین سازی این شایعات مطرح می‌شود و بنده از این شیطنت‌هایی که انجام می‌‍شود بسیار متعجب هستم. حتی روحم از این مذاکره خبر ندارد. مسئولان هم مشغول مذاکره با ویلموتس هستند و بنده هم تمرکزم روی بازی پیش رو است. این اخبار برایم مهم نیست اما ذهن بازیکنان تحت تأثیر قرار می‌گیرد و فکر می‌کنند مربی تیم بعد از بازی می‌رود. یک نوع وابستگی بین بازیکن و مربی است. وقتی بازیکن بداند مربی از تیم می‌رود، نگران فصل بعد می‌شود. به هر حال تمرکز بازیکنان به هم می‌ریزد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان