گروه‌های جهادی در مسیر خدمت رسانی پیشرو هستند


گروه‌های جهادی در مسیر خدمت رسانی پیشرو هستند

فرمانده بسیج مستضعفین گفت: سازماندهی گروه‌های جهادی، گامی بزرگ در مسیر خدمت رسانی است.

گروه‌های جهادی در مسیر خدمت رسانی پیشرو هستندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بزرگترین سامانه جهادی کشور، با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، رییس بسیج مستضعفین، رییس بسیج سازندگی کشور و فرماندهان سپاه استان‌ها در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار غیب پرور در حاشیه این مراسم گفت: در این اطلس ما راه را برای تمام کسانی که میخواهند فعالیت‌های جهادی در کشور داشته باشند بازکردیم. تصمیم ما در این مسیر به کارگیری امکانات بسیج در راستای خدمت به مردم است که گروه‌های جهادی در این مسیر پیشرو هستند.

وی افزود: ما تا پارسال یعنی اواسط سال ۹۷ حدود ۶ هزار گروه جهادی داشتیم و در حال حاضر این عدد به ۱۱ هزار گروه رسیده است که ما در قضیه سیل اخیر، مخصوصا در ۲۰ روز اول فروردین حدود ۷۸ هزار نفر از جوانان فعال عرصه جهادی در استان‌های آسیب دیده حضور پیدا کردند.

غیب پرور در خصوص فعالیت‌های آینده این گروه‌ها گفت: برنامه ما برای آینده، رساندن تعداد این گروه‌ها به ۳۸ هزار گروه است. یعنی هر پایگاه مقاومت باید یک گروه جهادی داشته باشد. البته تعداد پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور نزدیک به ۵۱ هزار پایگاه است، اما برنامه تحقق همه پایگاه‌ها در یک بازه دو ساله در دستور کار ما قرار دارد.

وی در خصوص اطلس جامع جهادی گفت: هر کسی از نقطه کشور می‌تواند در این اطلس ثبت نام کند. ما در بازه زمانی اخیر، گروه‌های جهادی متخصص را در دستور کار خود قرار دادیم و تلاشمان بر این است که جغرافیای هدف کاملا شناسنامه دار شوند و در این اطلس ارائه شوند تا بتوانیم هم داوطلب‌ها و هم مناطق نیازمند خدمت رسانی را به درستی تشخیص دهیم و در خصوص آن‌ها اقدام کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین افزود: اگر ظرفیت عظیمی که در کشور وجود دارد را در گروه‌های خدمت رسان سازماندهی کنیم، قطعا گام بزرگی در موضوع خدمت رسانی به مناطق محروم برخواهیم داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی