امیرمهدی ژوله: بعضی توهم دارند که انتخابات را به تعدادی هنرمند باخته‌اند


امیرمهدی ژوله: بعضی توهم دارند که انتخابات را به تعدادی هنرمند باخته‌اند

امیرمهدی ژوله معتقد است که سلبریتی‌ها آن‌طور که به نظر می‌رسد، بر فضای سیاسی جامعه تاثیرگذار نیستند و جریان‌سازی نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله که این روزها فیلم «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری با بازی او در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، به تازگی مهمان کافه خبر بود.

او در بخشی از گفت‌وگویی که با خبرآنلاین داشت، درباره انتقادات اخیر برخی جریان‌ها به اظهار نظرهای سیاسی و اجتماعی سلبریتی‌ها در فضای مجازی گفت: «برخی از دوستان به درست یا غلط فکر می‌کنند که چند انتخابات را به تعدادی هنرمند و سلبریتی به خاطر حمایت‌هایشان باخته‌اند، برای همین به دنبال این هستند که این سلبریتی‌ها را از کار بیندازند و برای این کار چند روش دارند. یکی از روش‌هایشان این است که آن‌ها را با چیزهایی که برای مردم مهم است بدنام کنند، حتی راجع به فیلمی که این‌ها بازی کردند هجمه‌ای راه می‌اندازند، برای همین فکر می‌کنم این حرکت ساماندهی شده و براساس تحلیل‌های غلط است.»

او در توضیح این‌که واقعا سلبریتی‌ها این حد از تاثیرگذاری را در فضای سیاسی کشور دارند یا نه، افزود: «نه، چون در این چند دهه، گاهی اوقات رای مردم با سلبریتی‌ها یکی بوده و گاهی اوقات هم نه. فکر می‌کنم خیلی از اوقات اتفاقا ما هستیم که سوار موج و جریان اول می‌شویم نه آنکه جریان‌ساز باشیم، اما متاسفانه برخی از دوستان نظر دیگری دارند و سعی می‌کنند از کسانی که احساس می‌کنند، زخم خورده‌اند، انتقام بگیرند.»

ژوله در این‌باره چنین توضیح داد: «آن‌طور که دوستان فکر می‌کنند، اگر من به هوادارانم بگویم، بع بع کنند، نمی‌کنند، اما ما سلبریتی داشتیم که به هوادارانش می‌گفت بع بع کنند و آن‌ها هم گوش می‌دادند. اما هواداران همین سلبریتی، در انتخابات ریاست جمهوری از او پیروی نکردند؛ چرا که نظرش با نظر مردم تناسب نداشت. مگر دو دوره آقای احمدی نژاد رییس‌جمهور نبود، مگر چند دوره مجلس از دوستان اصلاح‌طلب خالی نبود؟ آن جا هم هنرمندان لیست امضا کرده بودند و... اما نتیجه یک چیز دیگر شد. مردم می‌فهمند، برداشتی از شرایط و خواست عمومی دارند و براساس آن رای می‌دهند.»

مشروح گفت‌وگوی امیرمهدی ژوله را بخوانید.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1259980

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس