هلند و آلمان برنامه آموزش نظامی در عراق را به حالت تعلیق درآوردند


هلند و آلمان برنامه آموزش نظامی در عراق را به حالت تعلیق درآوردند

شفقنا- دو کشور آلمان و هلند اعلام کردند برنامه آموزش نظامیان عراقی را به حالت تعلیق درآورده‌اند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا, رویترز نوشت: درحالیکه آمریکا نسبت به افزایش تهدیدات گروه‌های شبه‌نظامی طرفدار ایران درعراق هشدار داده و از تعداد کارکنان سفارت خود در بغداد نیز کاسته است، آلمان و هلند هم اعلام کردند فعلاً برنامه آموزش نظامی خود در […]

هلند و آلمان برنامه آموزش نظامی در عراق را به حالت تعلیق درآوردند

شفقنا- دو کشور آلمان و هلند اعلام کردند برنامه آموزش نظامیان عراقی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا, رویترز نوشت: درحالیکه آمریکا نسبت به افزایش تهدیدات گروه‌های شبه‌نظامی طرفدار ایران درعراق هشدار داده و از تعداد کارکنان سفارت خود در بغداد نیز کاسته است، آلمان و هلند هم اعلام کردند فعلاً برنامه آموزش نظامی خود در این کشور را تعلیق می‌کنند. وزارت دفاع آلمان درعین حال اعلام کرده هیچ تهدیدی از جانب ایران و یا نیروهای شبه‌نظامی وابسته به این کشور در عراق دریافت نکرده است و قصد ندارد از تعداد کارکنان سفارت خود در بغداد بکاهد.

هلند نیز به نیروهای نظامی خود دستور داده فعلاً در مراکز اقامتی خود در عراق باقی بمانند. آلمان ۱۶۰ و هلند ۱۶۹ نظامی در عراق دارند. وزارت خارجه آلمان اعلام کرده سفارت این کشور در عراق با نیروی کامل درحال فعالیت است.

خبر اصلی را در رویترز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند