انتقاد آیت الله امینی از نمای ظاهری ساختمان ها در قم


انتقاد آیت الله امینی از نمای ظاهری ساختمان ها در قم

شفقنا- آیت الله ابراهیم امینی یکی از مشکلات شهر قم را برخی از ناهماهنگی ها در نمای ظاهری شهر عنوان کرد و گفت: متاسفانه در ساختمان سازی بعضی جهات رعایت نشده است. به گزارش شفقنا، آیت الله ابراهیم امینی پیش از ظهر امروز در دیدار با شهردار قم و مدیران شهرداری اظهار کرد: یکی از خدمات شهرداری زیبا سازی شهر […]

انتقاد آیت الله امینی از نمای ظاهری ساختمان ها در قم

شفقنا- آیت الله ابراهیم امینی یکی از مشکلات شهر قم را برخی از ناهماهنگی ها در نمای ظاهری شهر عنوان کرد و گفت: متاسفانه در ساختمان سازی بعضی جهات رعایت نشده است.

به گزارش شفقنا، آیت الله ابراهیم امینی پیش از ظهر امروز در دیدار با شهردار قم و مدیران شهرداری اظهار کرد: یکی از خدمات شهرداری زیبا سازی شهر است که این مهم به خوبی انجام شده است.
او یکی از مشکلات شهر قم را برخی از ناهماهنگی ها در نمای ظاهری شهر عنوان کرد و گفت: متاسفانه در ساختمان سازی بعضی جهات رعایت نشده است. اگر عدم مزاحمت بافت جدید شهر برای بافت سنتی شهر مورد لحاظ قرار بگیرد از به وجود آمدن بعضی مشکلات جلوگیری می شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری شهر قم را یک شهر استثنایی برشمرد و گفت: کار کردن و خدمات رسانی برای این شهر توفیقات دنیوی و اخروی را به همراه دارد.
آیت الله امینی افزود: وارد شهر قم که می شویم زیبایی شهر قابل مشاهده است و قم یک شهر استثنایی است هر چقدر زیباتر باشد زائران احساس بهتری دارند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی