همراه اول بسته اینترنت سحر تا افطار را به مشترکان ارائه می‌دهد


همراه اول بسته اینترنت سحر تا افطار را به مشترکان ارائه می‌دهد

اپراتور همراه اول بسته اینترنت سحر تا افطار را به مناسبت ماه مبارک رمضان با ویژگی‌های متعدد برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود ارائه می‌کند تا مشتریان بتوانند در طول ایام ماه مبارک رمضان از آن بهره ببرند. بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران منتشر شده است،... نوشته همراه اول بسته اینترنت سحر تا افطار را به...

اپراتور همراه اول بسته اینترنت سحر تا افطار را به مناسبت ماه مبارک رمضان با ویژگی‌های متعدد برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود ارائه می‌کند تا مشتریان بتوانند در طول ایام ماه مبارک رمضان از آن بهره ببرند.

بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران منتشر شده است، اپراتور همراه اول بسته اینترنت سحر تا افطار را به مناسبت ماه مبارک رمضان به مشترکان ارائه می‌دهد. از این رو تمامی مشترکان اعم از دائمی و اعتباری می‌توانند تا 15 خرداد 98 در طرح بسته اینترنت سحر تا افطار (4 بامداد تا 8 شب) اپراتور همراه اول شرکت کرده و حجم 7 گیگابایت با قیمت 7 هزار تومان و با مدت اعتبار 7 روز خریداری کنند. گفتنی است این طرح از هدیه ترافیک رایگان برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قران برخوردار است.

فعال‌سازی بسته اینترنت سحر تا افطار

مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول می‌توانند این بسته را با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 671 مربع (#671*100*) فعال کنند. همچنین با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 10 مربع می‌توان از وضعیت بسته اینترنتی خود مطلع شد. لازم به ذکر است مشتریان می‌توانند این بسته اینترنتی را همزمان با تمامی بسته‌های اینترنتی این اپراتور فعال‌سازی و استفاده کنند. مشترکان برای دانلود اپلیکیشن آموزش جامع قرآن به آدرس haamim.ir/page/app-jaame مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش