100 موتورسیکلت احتکاری از یک دامداری در مهدیشهر کشف شد


100 موتورسیکلت احتکاری از یک دامداری در مهدیشهر کشف شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 100 دستگاه موتورسیکلت صفر کیلومتر احتکار شده از یک دامداری در شهرستان مهدیشهر کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی عصر چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار تعداد قابل توجهی موتورسیکلت در شهرستان مهدیشهر، اقدامات قانونی پلیس در این زمینه آغاز شد.
وی بیان کرد: ماموران انتظامی، با تشکیل تیمی ویژه و با تحقیقات گسترده اطلاعاتی، موفق به کشف محل نگهداری موتورسیکلت ها در یک دامداری در حاشیه شهرستان مهدیشهر شدند.
قاسمی با اشاره به هماهنگی های قضایی و همراهی تعدادی از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان، تصریح کرد: پلیس در بازدید از دامداری مورد نظر 100 دستگاه موتورسیکلت صفر کیلومتر مدل سال 1382 و فاقد پلاک را کشف کرد.
وی خاطرنشان کرد: عامل اصلی این احتکار در اقدامی غافلگیرانه از سوی پلیس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: متهم قصد داشت موتورها را به قیمت هر کدام 50 میلیون ریال از طریق فضای مجازی به فروش برساند که اقدام به موقع پلیس مانع از وقوع این کلاهبرداری شد.
به گزارش ایرنا، با نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «رونق تولید» ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار امسال پلیس قرار گرفته است و برنامه های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ارتقاء و بهبود فعالیت های این حوزه در قالب قرارگاه جهادی تجمیع می شود.
مردم در صورت مشاهده هر اقدام مجرمانه در این حوزه می توانند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
9891/6103

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق