قطبی: تلاش می کنیم فصل را به بهترین نحو تمام کنیم


قطبی: تلاش می کنیم فصل را به بهترین نحو تمام کنیم

اهواز – ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تلاش می کنیم با حمایت پر شور هواداران، فصل را به بهترین نحو تمام کرده و آن ها را خوشحال کنیم.

به گزارش ایرنا افشین قطبی چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ما چندین هفته سخت را پشت سر گذاشتیم چون در میانه جدول قرار داریم امیدمان برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا کم بود و این موضوع کار ما را سخت تر کرده بود.
وی با بیان این که بازی فردا برای هر 2 تیم بسیار حساس است گفت: این دیدار برای تراکتورسازی مهم است زیرا آن ها به دنبال سهمیه آسیا هستند به همین دلیل استرس بازیکنان این تیم بسیار زیاد است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره ماندنش در فولاد در فصل آینده گفت: این موضوع به مدیریت باشگاه و مذاکره بین ما برمی‌ گردد همچنین باید با خانواده ‌ام در این ‌خصوص صحبت کنم و تصمیم بگیریم. در طول نیم فصل حضورم در فولاد بیشترین تلاش را در طول عمرم انجام دادم هر چند نتایج باب میل نبود اما می ‌توانستیم برای صعود به آسیا بجنگیم. همانگونه که می دانید تیم فولاد در حال سقوط بود و اگر شوکی به آن وارد نمی ‌شد الان باید برای بقا می ‌جنگید.
وی با اشاره به این که مصدومیت‌ ها و محرومیت‌ها مانع عملکرد بهتر تیم دهیم ، گفت: من معمولا درباره داوری‌ها صحبت ‌نمی کنم اما گاهی سوت‌ های داوران ناعادلانه است و در خانه پنالتی ‌هایی علیه ما می ‌گیرند که درست نیست. امیدوارم هر چه زودترسیستم VAR به لیگ برتر بیاید تا شاهد این اشتباهات نباشیم.
قطبی با بیان این که عاشق کارم هستم و هر روز به تیمم هیجان می‌ دهم گفت: تاکنون سعی کردم هر جا که فعالیت می کنم، بهترین باشم و انرژی مثبت را به تیمم بدهم تا در بازیکنان انگیزه ایجاد شود. ما مشکلات زیادی داریم که باید به آن ها رسیدگی شود به عنوان مثال ما از بازیکنان خارجی‌ خود انتظار بهترین عملکرد را داریم در حالی که به لحاظ مالی به خوبی تامین نمی شوند.
وی ادامه داد: لوسیانو پریرا اکنون کاندیدای اصلی آقای گلی است اما وقتی پول او به موقع پرداخت نمی ‌شود چه انگیزه ‌ای می ‌تواند داشته باشد. زمانی که بازیکن ژاپنی ما طبق بند قراردادش پول دریافت نمی کند چگونه تأثیرگذار باشد؟ رافائل مسی دیگر بازیکن خارجی ما مسئولیت مالی خانواده‌ 10 نفره خود را بر عهده دارد، اما وقتی پولی نمی ‌گیرد چگونه می تواند از آن ها حمایت کند. حال با وجود همه‌ این مشکلات انتظار دارند که افشین قطبی هر هفته سه امتیاز را کسب کند و فولاد را قهرمان کند. اگر مشکلات برطرف شود چه بسا ما می توانیم قهرمان لیگ شویم اما تا وقتی مشکلات وجود دارد ایجاد انگیزه برای بازیکن و قهرمانی سخت می ‌شود.
دیدار تیم های فولاد و تراکتورسازی در هفته سی ام لیگ برتر از ساعت 21:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود.
گفتنی است سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به نشست خبری نرسید.
/6002/9879

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون