قائم مقام نساجی قائمشهر: 2 بازیکن به جای جلالی تیم را تمرین دادند


قائم مقام نساجی قائمشهر: 2 بازیکن به جای جلالی تیم را تمرین دادند

تهران- ایرنا- قائم مقام باشگاه نساجی قائمشهر با اشاره به اختلاف مالکان این باشگاه با مجید جلالی به عنوان سرمربی گفت: حامد شیری و محمد عباس زاده هدایت تمرین امروز نساجی را برای دیدار با پیکان برعهده داشتند.

تمرین تیم فوتبال نساجی قائمشهر با اتفاق و حاشیه عجیبی همراه شد. حمید مطهری که از سوی مالک این باشگاه برکنار شده است، قصد ورود به زمین را داشت ولی با ممانعت ماموران مواجه شد و آنها اعلام کردند این مربی حق ورود به محل تمرین را ندارد.
مجید جلالی که از این اتفاق ناراحت شده بود، اعلام کرد تا زمانی که مطهری وارد زمین نشود، تیم را تمرین نخواهم داد. چند دقیقه بعد مشکل حل شد و مطهری به تمرین آمد. بازیکنان و مربیان نساجی به تمرین آمدند و به رختکن رفتند و بعد از دقایقی به زمین بازگشتند اما خبری از سرمربی و مربی این تیم نبود تا نساجی قائمشهر زیر نظر حامد شیری و محمدعباس زاده به تمرین بپردازد.
«محمد کاظمی» قائم مقام باشگاه نساجی قائمشهر در گفت و گو با خبر نگار ورزشی ایرنا با اشاره به اتفاقات پیش آمد ه در تمرین این تیم اظهار داشت: باشگاه به طور رسمی به مجید جلالی اعلام کرده بود که حمید مطهری و فرهاد کوچک زاده حق شرکت در تمرینات را ندارند اما متاسفانه وی از این دستور تمکین نکرد و گفت تا زمانی که این نفرات نباشند نساجی را تمرین نخواهم داد.
وی افزود: بعد از حرف های مجید جلالی با تصمیم مالکان باشگاه، حامد شیری و محمدعباس زاده هدایت تمرین را بر عهده گرفتند و برنامه های آماده سازی تیم برای بازی با پیکان زیر نظر این بازیکنان برگزار شد.
قائم مقام نساجی قائمشهر در پاسخ به این پرسش که هدایت نساجی قائمشهر در بازی فردا بر عهده چه کسی خواهد بود، گفت: شاید تا فردا تصمیات جدیدی از سوی مالکان باشگاه گرفته شود اما این احتمال وجود دارد در آخرین بازی خود در لیگ برتر از وجود حامد شیری و محمدعباس زاده به عنوان مربی و بازیکن استفاده کنیم.
ورزشی**م.ـت**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین خبر از وضعیت تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان