عمران زاده: استقلال باید با پیروزی برابر سپیدرود لیگ را به اتمام برساند


عمران زاده: استقلال باید با پیروزی برابر سپیدرود لیگ را به اتمام برساند

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال باید سپیدرودرشت را در آخرین دیدارش در لیگ برتر شکست دهد تا با خاطره ای خوش این مسابقات را به پایان برساند زیرا این پیروزی برای هواداران از اهمیت زیادی برخوردار است.

«حنیف عمران زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و متاسفانه در هر سه جامی که پیش رو داشت، ناموفق بود.
وی افزود: اینکه چرا استقلال نتوانست به موفقیت برسد، به یک رسیدگی ویژه نیاز دارد. باید با درس گرفتن از اشتباهات گذشته به پیشرفت این تیم در آینده کمک کرد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: امیر حسین فتحی به عنوان مدیرعامل استقلال تلاش می کند تا بستر و شرایط را برای موفقیت استقلال فراهم کند و به طور حتم باید استقلالی بسته شود که در هر سه جام مدعی قهرمانی باشد.
عمران زاده تصریح کرد: فرهاد مجیدی یکی از اسطوره های استقلال بوده و در این شرایط باید به او بابت شجاعتش که هدایت استقلال را بر عهده گرفت، تبریک گفت. اگر او در بازی با صنعت نفت آبادان ناراحت شد و به داور اعتراض کرد به خاطر فشاری زیادی بود که تحمل می کند.
وی ادامه داد: گل استقلال به صنعت نفت کاملا صحیح بود ولی داوران این گل را مردود اعلام کردند و این موضوع باعث شد تا فرهاد مجیدی از کوره در برود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: خسرو حیدری برای استقلال زحمات زیادی کشیده است و فردا می خواهد با پیراهن تیمی که عاشقانه آن را دوست داشت از فوتبال خداحافظی کند. برای دوست و همبازی ام در استقلال آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم به زودی وی را در مربیگری در مستطیل سبز ببینم.
ورزشی**م.ت**9129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا