مهاجری: انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل پدیده داریم


مهاجری: انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل پدیده داریم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: تساوی هفته قبل مقابل پرسپولیس باعث شده تا بازیکنان تیمم انگیزه ای مضاعف و روحیه ای بالا کسب کنند و با این روحیه در بازی فردا مقابل پدیده برای کسب پیروزی وارد میدان شوند.

محمدرضا مهاجری عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال پدیده با اشاره به بازی هفته قبل تیمش مقابل پرسپولیس در تهران افزود: شاگردانم هفته قبل مقابل تیم صدر جدول بهترین بازی را از خودشان نشان دادند و با کمی دقت و شانس می توانستند برنده میدان هم باشند.
سرمربی تیم سبز قباها با اشاره به حمایت های هواداران تیم ماشین سازی در بازی های خانگی و تشکر از همراهی شان، گفت: تا کنون در ورزشگاه بنیان دیزل چیزی جز تشویق و حمایت ندیده ام.
مهاجری با بیان اینکه بعد از بازی با پرسپولیس با بازیکنان تیم یک روز ریکاوری انجام داده و یک روز هم استراحت دادیم، گفت: امیدوارم با کسب برتری، پایانی خوشی را در فصل هجدهم رقم بزنیم.
وی راجع به کنار گذاشتن چند بازیکن و بازگشت آنها به تمرینات گفت: سعی کردیم با بازیکنانی که داریم لیگ را تمام کنیم، اما قبل از بازی با پرسپولیس یکسری مسائل پیش آمد که مجبور شدیم تصمیم انضباطی بگیریم و فردا با همان بازیکنانی که در بازی با پرسپولیس داشتیم، به میدان می ‌رویم .
سرمربی تیم سبز قباهای تبریز اضافه کرد: مشکل ما مصدومیت جزئی چند بازیکن بود که کادر پزشکی تلاش کردند آنها در لیست 18 نفره قرار بگیرند.
وی در رابطه با تمدید قراردادش برای فصل آینده با ماشین سازی خاطرنشان کرد: انتظارات برای فصل آینده بیشتر است و باید نقاط ضعف را پوشش دهیم.
وی اضافه کرد: باشگاه ماشین ‌سازی تیمی با هزینه متوسط است و معتقد هستم ما باید به سمت بومی ‌سازی برویم، اما زمانی که نیاز به تقویت باشد، سراغ بازیکنان دیگر می ‌رویم.
دیدار تیم های ماشین سازی و پدیده از هفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشور فردا از ساعت 21 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود.
/3071/9853

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی