بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Galaxy Watch Active)


مطلب بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Galaxy Watch Active) برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ شرکت سامسونگ گجت‌های پوشیدنی متعددی را تولید نموده است. در این نوشته ضمن بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Galaxy Watch Active) مروری خواهیم...

شرکت سامسونگ گجت‌های پوشیدنی متعددی را تولید نموده است. در این نوشته ضمن بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Galaxy Watch Active) مروری خواهیم داشت بر مشخصات و رنگ بندی و قیمت آن در ایران و جهان.

امروزه فناوری به تمامی ابعاد و گوشه و کناره‎های زندگی ما نیز رسوخ کرده است. از مهم‏ترین تاثیرات فناوری هم می‎توان به ارتباط ساده‎تر و سریع‎تر و افزایش انعطاف در انجام کارهای مختلف اشاره کرد. اما یکی از جدیدترین روندهای عصر فناوری، استفاده از آن برای حفظ سلامتی و تناسب اندام است.

نکته جالب توجه در این است که نسل امروز با وجود علاقه فراوانی که به فناوری دارد، حفظ سلامتی و تناسب اندام را هم جزو برنامه‌های اصلی خودش می‏بیند و برای همین به دنبال استفاده از ابزارهای پوشیدنی است که انجام فعالیت و حفظ توازن بین کار و ورزش را برای آنها ساده‎تر کند.

انواع دستگاه‎های پوشیدنی سامسونگ نیز به کاربران امکان می‎دهد سلامتی و تناسب اندام خود را به شکل بهتری حفظ کنند. با استفاده از قابلیت‌هایی مانند مدیریت سطح استرس، تشخیص خواب و رهگیری هوشمند سلامتی، می‌توانید سبک زندگی خود را کاملا با ورزش هماهنگ کنید. یکی از این گجت‌ها، ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ است.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Galaxy Watch Active)

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ یکی از گجت‌های پوشیدنی این شرکت بوده که با قابلیت‌های خود، تجربه سلامتی و تناسب اندام را برای کاربران خود رقم می‌زند. در ادامه مروری خواهیم داشت بر مشخصات و امکانات این ساعت‌های هوشمند:

زیبایی در کنار ورزش

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو بهترین گزینه برای کسانی است که می‎خواهند ضمن حفظ زیبایی ظاهر، سلامتی و تناسب اندام‎شان را هم حفظ کنند. نسخه گلکسی واچ اکتیو مجهز به مجموعه برترین قابلیت‎های بکار فته در نسحه گلکسی واچ است و درعین حال طراحی اسپرت، باریک و سبکی دارد که استفاده از آن را ساده‌تر می‏کند.

بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Galaxy Watch Active)

طراحی جذاب و حداقلی این ساعت باعث شده بتوانید به ساده‎ترین شکل در منوها و لیست‎های آن حرکت کنید. حتی می‏توانید متناسب با استایل خودتان، تصویر صفحه ساعت یا بندهای آن را هم به رنگ‎های مختلف تغییر دهید.

مربی خصوصی

برای هر سبک زندگی سلامتی به چیزی بیش از رهگیری صرف تناسب اندام نیاز دارد. ساعت گلکسی واچ اکتیو همه فعالیت‎های شما از ورزش تا خواب، استرس و نشانه‎های سلامتی را زیر نظر گرفته و به این ترتیب به یک مربی خصوصی برای کسانی تبدیل می‎شود که می‏خواهند ذهن و بدن سالم‏تری داشته باشند. بهترین قابلیت‎های سری گلکسی سامسونگ در این ساعت جمع شده است تا تناسب اندام و سلامتی شما به بهترین شکل حفظ شود.

خیالی آسوده

اکنون با استفاده از قابلیت Stress Tracker ساعت گلکسب واچ اکتیو می‌توانید براحتی سطح استرس خود را مدیریت کرده و حتی راهنمایی‎هایی را برای حفظ سلامتی در بلندمدت دریافت کنید. مثلا می‏توانید برای کم کردن از سطح استرس خودتان، تمرین‎هایی را با تنفس عمیق انجام دهید.

رهگیری ساده تناسب اندام

فعالیت خود را انتخاب و شروع کنید. به همین سادگی. ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو بصورت خودکار فعالیت‌هایی مانند دوچرخه سواری، دویدن، استفاده از ماشین‎های ورزشی یا هر نرمشی را تشخیص می‏دهد.

بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Galaxy Watch Active)

در ضمن می‏توانید تا ۳۹ فعالیت را هم بصورت دستی انتخاب کرده و برای خود هدف تعیین و روند پیشرفت‏تان را مشاهده کنید.

فشار خون

یکی از قابلیت‎های جدید در ساعت گلکسی واچ اکتیو سامسونگ ، امکان نظارت هوشمند بر فشار خون است. با دانلود My BP Lab، می‏توانید فشار خون خود را بصورت دائمی تحت نظر داشته باشید. این اپلیکیشن بصورت مشترک توسط دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو و شرکت سامسونگ طراحی شده است.

تجربه‎ای یکدست

ساعت هوشمند گلکسی Watch Active سبک زندگی شما را غنی‎تر کرده و تجربه‎ای یکدست از کل اکوسیستم محصولات گلکسی سامسونگ در اختیار شما قرار می‎دهد. این ساعت با همه دستگاه‎های اندرویدی و iOS و همینطور با اپلیکیشن‎های جانبی رهگیری ورزش یا سلامت مثل Under Armour یا موسیقی مانند اسپاتیفای همخوانی دارد. دراین حال گلکسی واچ اکتیو مجهز به دستیار صوتی بیکسبی است و شما می‏توانید با فرامین صوتی کارهایی مانند تماس، ارسال پیام و غیره را بدون در دست گرفتن گوشی انجام دهید.

رنگ بندی گلکسی واچ اکتیو سامسونگ

این ساعت هوشمند سامسونگ در ۴ رنگ مختلف نقره‌ای (Silver)، مشکی (Black)، طلایی ویژه (Rose Gold) و سبز ویژه (Sea Green) در دسترس علاقمندان به گجت‌های پوشیدنی قرار دارد.

بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ (Galaxy Watch Active)

قیمت گلکسی واچ اکتیو سامسونگ در ایران و جهان

قیمت گلکسی واچ اکتیو سامسونگ در بازارهای جهانی پایین‌تر از مدل اصلی گلکسی واچ (به دلیل حذف برخی قسمت‌ها) رقمی در حدود ۲۰۰ دلار بوده که با توجه به ارز در حدود ۱۴.۰۰۰ تومانی فعلی، رقمی در حدود ۲.۸ میلیون تومان خواهد شد. این ساعت هوشمند در بازار ایران نیز موجود بوده با رقمی نسبتا متناسب با قیمت جهانی و با رقمی در حدود ۳ میلیون تومان در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

امکانات و مشخصات گلکسی واچ اکتیو سامسونگ در یک نگاه

ابعاد ۱۰.۵×۳۹.۵×۴۰ میلی‌متر
وزن ۲۵ گرم
سیم کارت عدم پشتیبانی
صفحه نمایش AMOLED با ۱۶ میلیون رنگ و قابلیت چند لمسی
ابعاد صفحه نمایش ۱.۱ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل با چگالی ۳۰۲ ppi
محافظ صفحه نمایش Corning Gorilla Glass 3
سیستم عامل Tizen OS 4.0
چیپ‌ست اگزینوس ۹۱۱۰
پردازنده ۱.۱۵ گیگاهرتز ۲ هسته‌ای
حافظه داخلی ۴ گیگابایت
رم ۷۶۸ مگابایت
شیار کارت حافظه ندارد
دوربین ندارد
بلندگو Loudspeaker
جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ندارد
بلوتوث ۴.۲, A2DP, LE
مکان یاب GLONASS, GALILEO, BDS
درگاه یو اس بی ندارد
رادیو ندارد
NFC دارد
باتری ۲۳۰ mAh یون لیتیومی
شارژ بدون سیم Qi wireless charging
رنگ بندی نقره‌ای، مشکی، طلایی، سبز
قیمت ۲۰۰ دلار
منبع: Samsung

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در