حرکت های جهادی جهان علیه استکبار مدیون انقلاب اسلامی است


حرکت های جهادی جهان علیه استکبار مدیون انقلاب اسلامی است

یزد - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: حرکت ‌های اسلامی و جهادی علیه استکبار در سطح دنیا به برکت انقلاب اسلامی و صدور فرهنگ این نظام مردمی به وجود آمده است.

به گزارش ایرنا، محمدجواد برزگر منشادی روز چهارشنبه در جلسه برنامه ‌ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس، سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد افزود: ملت های عالم با پیروی از انقلاب اسلامی در برابر استکبارجهانی ایستادگی می کنند.
وی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی در داخل و خارج مرهون تلاش‌ها و مبارزات حضرت امام خمینی(ره) و ترویج اندیشه های ایشان و انتقال آن به جوانان یک ضرورت است.
این مسئول تصریح کرد: استمرار و عزت انقلاب در شناخت دقیق و حرکت در مسیر اهداف و آرمان های نظام است و باید از فرصت های مناسب برای تبیین افکار والای حضرت امام (ره) اقدام کرد.
برزگر منشادی به توطئه های دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تحرک دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی و تروریسم خواندن سپاه از سوی آمریکا باید با حضور مردم، راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه برگزار شود.
همچنین امام جمعه مهریز، تلاش برای برگزاری باشکوه و گسترده روز جهانی قدس را لازمه ثبات هرچه بیشتر و دوام و قوام جمهوری اسلامی خواند و گفت: این روزی بزرگ و یادگارهای بزرگ امام راحل (ره) است .
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی یادآور شد: همچنان که مردم با بصیرت ایران اسلامی در اوج فشارهای اقتصادی در راهپیمائی 22 بهمن حضوری تاریخی و حماسی داشتند بدون تردید در راهپیمایی روز جهانی قدس چنین خواهد شد.
در این جلسه مقرر گردید راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 11.5 صبح از میدان شهدای گمنام تا مسجد جامع ولی عصر (عج) برگزار شود.
همچنین مراسم سالگرد رحلت حضرت امام راحل (ره) در روز 13 خرداد ماه از ساعت 18 در میعادگاه نماز جمعه مهریز برگزار می شود.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی