آخرین تحولات استقلال؛ دشمن شماره یک مجیدی سرمربی فصل بعد آبی‌ها


آخرین تحولات استقلال؛ دشمن شماره یک مجیدی سرمربی فصل بعد آبی‌ها

اعضا هیئت مدیره به جمع‌بندی جالبی درخصوص سرمربی فصل آینده استقلال رسیده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، باشگاه استقلال در آخرین روزهای فصل دچار بلبشویی مثال زندنی شده است، از یک طرف بازیکنان به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان دست به اعتصاب زده‌اند و از سوی دیگر علی خطر به عنوان یکی از مدیران ارشد باشگاه امروز استعفا داد.

از آخرین جلسه اعضا هیئت مدیره باشگاه هم اخبار تازه‌ای درخصوص انتخاب سرمربی فصل بعد آبی‌ها به گوش می‌رسد، گویا بعد از برگزاری جلسات متعدد، تعداد طرفداران امیر قلعه نویی در بین اعضا هیئت مدیره به عدد سه رسیده است. این طور که از شواهد پیداست کامران منزوی و میرشاد ماجدی و احمد سعادتمند هر سه خواهان بازگشت ژنرال هستند، البته به این جمع باید اسماعیل خلیل‌زاده‌ای را که در جلسه دو شنبه حضور نداشت هم اضافه کنیم.

کامران منزوی پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره صحبت‌هایی را به زبان می‌آورد که باعث کم‌رنگ‌تر شدن حضور مربی خارجی بر روی نیمکت استقلال می‌شود:

نماینده ما برای مربیان خارجی صحبت کرده است، یک نفر گفته دخترم مقیم آمریکاست و نمی‌توانم به ایران بیایم. معاونت ورزشی باشگاه با خیلی از گزینه‌ها که صحبت می‌کند، اولین سؤالی که می‌پرسند این است که به ایرانی می‌آیی یا نه؟ وقتی معاونت ورزشی به گزینه‌ای می‌رسد آن را در کمیته فنی مطرح می‌کند تا گزینه مذکور بررسی شود. برخی از مربیان مدنظر می‌گویند شما که تحریم هستید و نمی‌توانید دلار جابه‌جا کنید، چطور می‌خواهید پول من را بدهید؟ سوابق دو مربی دیگر را نیز بررسی کردیم که یکی از آنها دو بار سکته قلبی کرده و دیگری هم تیمش کمتر از هفت گل نخورده است! آنقدر ایجنت وجود دارد که گزینه‌های خودشان را معرفی کنند.


با این وجود اعضا هیئت مدیره برای روی کار آمدن قلعه‌نویی پافشاری خواهند کرد، اتفاقی که باعث کنار گذاشتن فرهاد مجیدی و بازیکنانی مانند مهدی رحمتی از استقلال خواهد شد.

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر