آرایش ملت ایران در برابر دشمن جنگی است اما جنگ نخواهد شد


آرایش ملت ایران در برابر دشمن جنگی است اما جنگ نخواهد شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن اگر دست از پا خطا کند تیر خلاص را به سمت خود شلیک کرده است.

آرایش ملت ایران در برابر دشمن جنگی است اما جنگ نخواهد شدبه گزارش حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان ستاد نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه امروز تمام کفر در برابر تمام اسلام صف آرایی کرده است، گفت: آرایش فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی دشمن در مقابل ملت ایران آرایش کاملا جنگی است، اما این آرایش‎ها، منتج به درگیری نظامی نخواهد شد.

وی افزود: چون خود آن‌ها بهتر از هر کسی می‌داند که توان و یارای مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند که اگر داشتند لحظه‌ای در حمله به کشورمان درنگ نمی‌کردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش، اما راه حل مقابله با این تهاجمات را مقابله به مثل دانست و گفت: قرآن کریم راه رویارویی با تهدیدات را مقابله به مثل می‌داند چنانکه در آیه شریفه آمده است «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل ترهبون.»

حجت الاسلام محمدحسنی، با بیان اینکه آرایش دشمن در حوزه نظامی علی‌الظاهر آرایش جنگی نیست، گفت: امروز دور تا دور ایران را اجانب با پرچمداری آمریکا محاصره کردند تا ما را بترسانند. ما نیز باید مثل آن‌ها در صحنه باشیم و آرایش خود را حفظ کنیم.

وی تاکید: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند: هیچگاه مطیع اجانب نباشید و در مبارزه مقابل آن‌ها نیز هیچ موقع کم کاری نکنید و اقدام به جهاد خستگی‌ناپذیر کنید، چون اگر آن‌ها احساس کنند که شما آماده نیستید، ضربه کاری خود را خواهند زد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرمایشات اخیر فرماندهی معظم کل قوا در جمع کارگزاران نظام و تاکید ایشان بر اعتماد و امید به جوانان، گفت: نسل جوان باید با تأسی از الگو‌هایی همچون شهید بابایی، شهید ستاری، شهید صیاد شیرازی، شهید حججی و... نقش خود را در این برهه از زمان به نحو احسن ایفا کرده و کشور را به اوج اقتدار و عزت برسانند.

وی امید به قشر جوان را از جمله کلید‌های پیروزی در نبرد با دشمنان عنوان و خاطر نشان کرد: سربازان وظیفه در نیرو‌های مسلح و همچنین جامعه جوان ایرانی در سراسر کشور به عنوان موتور محرک و پیشران، نقش بسیار مهمی را در مقابله با دشمنان نظام اسلامی بر گردن دارند چنانکه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) بار‌ها و بار‌ها به حضور این قشر در تمامی عرصه‌ها تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه در انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس با توکل به خداوند توانستیم موفقیت و پیروزی‌های بزرگی را خلق کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن اگر دست از پا خطا کنند تیر خلاص را به سمت خود شلیک کرده است.

وی به حفظ وحدت، اقتدار، یکپارچگی و صف آرایی مقابل دشمن اشاره و آن را در به رخ دشمن کشیدن ضروری عنوان و تصریح کرد: دشمن بداند که ایران اسلامی مرکز تربیت شدگان مکتب عاشورا با شعار «هیهات من الذله» است و در صورت هرگونه اشتباه پای متجاوزان را سخت قطع خواهند کرد.

حجت الاسلام محمد حسنی با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول تاریخ هیچگاه ذلت را نپذیرفته است، گفت: دشمن قبل از هر اشتباهی یکبار دیگر تاریخ ایران را مرور کند و میرزا کوچک خان‌ها در شمال، رئیس علی دلاوری‌ها در جنوب، ستارخان‌ها در تبریز و اسعد بختیاری‌ها در مرکز ایران که بودند و چه کردند؟

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در شرایطی از اقتدار به سر می‌برد که جنگ از سوی هرکسی آغاز شود قبر خود را کنده است.

در پایان این مراسم، از چهره‌های برتر قرآنی ستاد نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403