بی‌ام‌و X4، ماجراجویی از نوع تجملاتی و مدرن


بی‌ام‌و X4، ماجراجویی از نوع تجملاتی و مدرن

بی‌ام‌و از آن دست خودروسازها نیست که فقط با کیفیت اتومبیل‌هایی که می‌سازد مشتریانش را مجذوب کند. ماشین‌های بی‌ام‌و علاوه بر شخصیت خاص و زیبایی فریبنده‌اشان همیشه چیزهای جدیدی برای ارائه کردن دارند که حس زندگی در آینده را در آدم‌ها ایجاد می‌کند. SUVهای بی‌ام‌و از این دست ماشین‌هایی هستند که اغلب آخرین فناوری‌های روز را با حس اسپرتی و ماجراجویانه ترکیب می‌کنند. بی‌ام‌و X4 یکی از همین ساخته‌های شرکت بی‌ام‌و است که ظاهر مدرن، پیچیده و رام‌نشدنی‌اش به سادگی زیر دست راننده، فرمان‌پذیر است.

اولین بی‌ام‌و X4 در نمایشگاه خودرو نیویورک در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. حالا در کمتر از ۵ سالی که این خودرو تولید می‌شود، بی‌ام‌و دومین نسل از آن را هم به بازار ارائه کرده است. این سرعت در تغییرات برای این است که بی‌ام‌و X4 ابتدایی در واقع یک تجربه الهام گرفته از مدل قدیمی بی‌ام‌و X3 بود. اما این تجربه، بسیار موفق بود و بی‌ام‌و X4 به عنوان یک تازه‌وارد که در کلاس پورش ماکان قرار می‌گرفت، توانست خیلی بیشتر از آنچه پیش‌بینی شده بود بفروشد. مدل M این خودرو هم در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و به صورت رسمی در سال ۲۰۱۶ از آن رونمایی شد. موتور ۶ سیلندر توربوسارژ این مدل ۳۵۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و زمان رسیدن سرعت آن از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۷ ثانیه است.

بی‌ام‌و X4 جدید در مقایسه با مدل قبلی تعلیق بسیار نرم‌تری دارد، چرخ‌هایش بزرگترند و پهنای عقب آن چهار سانتیمتر بیشتر است، نه فقط برای چسبندگی بیشتر بلکه برای زیبایی بیشتر. این مدل با نیروی محرکه چهارچرخ و اکسل بسیار سبک و متکی به نفسش خوراک جاده‌های کوهستانی و آف‌رود است. شرکت بی‌ام‌و برای بی‌ام‌و X4 ظاهر خیره‌کننده و حتی کمی ترسناک درست کرده است. جلوپنجره همیشگی بی‌ام‌و در این مدل بزرگ‌تر از همیشه ظاهر شده‌اند و کاپوت بزرگی که منتهی به شیشه جلوی پهن و مرتفعی می‌شود هم به زیبایی این خودرو افزوده.

بی‌ام‌و X4، ماجراجویی از نوع تجملاتی و مدرن

درون بی‌ام‌و X4 همانطور که از مدل‌های بی‌ام‌وهای کلاس متوسط به بالا انتظار می‌رود با کلی ابزارهای مختلف پر شده است. کنترل‌گرها بسیار واضح و نمایشگرها بسیار شفاف‌اند. سیستم iDrive آن به سامانه پیش‌بینی ترافیک و راهیابی مجهز است. صندلی‌های جلوی آن مثل یک تخت سلطنت باشکوه‌اند و قابلیت تنظیم‌ در جهت‌ها و حالت‌های مختلف را دارند و علاوه بر سیستم گرمایش، سامانه خنک‌کننده هم دارند. به نظر می‌رسد شرکت بی‌ام‌و تلاش کرده همه چیز در داخل بی‌ام‌و X4 غنی و والامنشانه باشد. چرم صندلی‌ها بسیار نرم‌تر از حالت معمول‌اند و طراحی نور داخلی آن خیره‌کننده است. مشخصات بی‌ام‌و X4 هم بسیار قدرتمندند که شامل گیربکس اتوماتیک، دو دیفرانسیل، چراغ‌های LED، سیستم راهبری آنلاین، چرخ‌های با اندازه بزرگ و مناسب می‌شود.

اگر یک شاسی‌بلند سوار حرفه‌ای باشید احتمالا بی‌ام‌و X4 یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. تقریبا همه چیزهایی که از یک SUV باید انتظار داشت را می‌شود در بی‌ام‌و X4 پیدا کرد: قدرت، زیبایی و نوعی جسارت خطرکردن. اما قبل از اینکه به فکر خرید این محصول فوق‌العاده بی‌ام‌و بیافتید بهتر است نگاهی به سایت دیوار بیاندازید. زیرا قیمت‌ این خودرو کمی با بقیه خودروها فرق دارد. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که یک بی‌ام‌و X4 کمتر از یک میلیارد تومان فروخته شود اما تعداد زیادی از آنها به مرز دو میلیارد تومان می‌رسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول