تصاویر: پیکر بهنام صفوی تشییع و تدفین شد


تصاویر: پیکر بهنام صفوی تشییع و تدفین شد

پیکر بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان صبح امروز در اصفهان تشییع و تدفین شد.

خبرگزاری تسنیم: پیکر بهنام صفوی صبح امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 با حضور خانواده، جمعی از هوادارانش و عموم مردم از مقابل خانه هنرمندان اصفهان به سمت قطعه هنرمندان بهشت معصومه شاهین‌شهر اصفهان تشییع و در نهایت به خاک سپرده شد.

پدر مرحوم بهنام صفوی در مراسم تشییع این خواننده جوان گفت: بهنام دستش از دنیا کوتاه است و به‌عنوان پدرش تقاضای من این است که اگر کسی از پسرم دلخور است و یا دینی دارد حلالش کند تا فرزندم در آرامش این دنیا را ترک کرده باشد. بهنام هیچ زمان دوست نداشت که کسی از دستش دلخور و یا آزرده‌خاطر باشد. سعی می‌‌کرد بدون حاشیه زندگی کند اما ممکن است در زندگی اشتباهی هم داشته باشد، امیدوارم این صدای من منعکس شود تا پسرم را حلال کنند.

صفوی تاکید کرد: بهنام این اواخر که نمی‌توانست صحبت کند با چشم‌هایش از من و مادرش عذرخواهی می‌کرد، می‌گفت: «پدر، مرا ببخش که به‌جای رسیدگی به شما اینجا خوابیده‌ام که شما از من نگهداری کنید.» بهنام بسیار بااحساس و اهل هنر بود، در همین بیمارستان میلاد که بستری بود روزی به او گفتم «خواهش می‌کنم یک لبخند کوچک بزن»، بسیار سعی کرد تا توانست لبخند کوچکی بزند، آخرین اشک‌هایش هم در بیمارستان دیدم و آخرین لحظات هوشیاری‌اش بود که گفتم «خودت را به خدا بسپار، یا شفا پیدا می‌کنی و یا خداوند تو را پیش خودش می‌برد.»

پدر مرحوم بهنام صفوی گفت: در آن لحظه از چشمان بهنام قطره اشکی جاری شد و پس از آن دیگر هیچ حرکتی نداشت تا اینکه 2 روز پیش آرام خوابیده و دیگر خبری از نفس‌های سنگینش نبود و برای همیشه آرام گرفت.

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ که مدت‌ها بود با تومور مغزی مبارزه می‌کرد، دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 درگذشت. بهنام صفوی در بهشت معصومه شاهین‌شهر اصفهان تدفین شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی