انهدام 7 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سال جاری توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان


انهدام 7 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سال جاری توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام 7 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سال جاری توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام ۷ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سال جاری توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اعلام کرد: با عنایت خداوند متعال و پیگیری های اطلاعاتی ، عملیاتی ، قضایی صورت گرفته در راستای ضربه به باند های کلان قاچاق مواد مخدر در سال جاری در مجموع تعداد ۷ باند مهم و محوری قاچاق مواد مخدر فعال در داخل و خارج از کشور توسط سربازان گمنام امام زمان در مجموعه اداره کل اطلاعات استان کرمان شناسایی و با دستورات و احکام قضایی مورد ضربه قرار گرفته که در نتیجه آن میزان ۱۵۹۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از اعضای این باند ها در صحنه عملیات کشف و توقیف گردیده است .

سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان بیان داشت: در این عملیات ها مقدار ۳۰ کیلوگرم هروئین، ۱۷۵ کیلوگرم مرفین ، ۱۳۶۸ کیلوگرم تریاک و ۲۰ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف گردیده است.

دادستان کرمان افزود در این عملیات ها تعداد ۱۲ نفر از اعضای اصلی باند های قاچاق مواد مخدر دستگیر و تعداد ۵ دستگاه خودرو از اعضای این باندها توقف گردیده است و پرونده آنان در حال رسیدگی و تحقیق می باشد.

سالاری در پایان ضمن گلایه از کم توجهی ستاد مبارزه با مواد مخدر به استان کرمان با توجه به حجم فعالیت های استان کرمان به عنوان صف مقدم مبارزه با مواد مخدر کشور افزود علی رغم این موضوع در راستای مبارزه مفید و هدفمند ضربه به باندها و سرشاخه های اصلی مواد مخدر در دستور کار مجموعه قضایی ، انتظامی ، اطلاعاتی استان قرار داشته است اما متناسب با حجم این فعالیت ها و واریز میلیاردها ریال از سوی مراجع قضایی به حساب ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از سوی ستاد مذکور امکانات لازم در جهت تقویت امر مبارزه در اختیار استان کرمان قرار نگرفته و به عبارتی صف ضعیف و ستاد قوی گشته است اما علیرغم این موضوع کار در زمینه مبارزه با مواد مخدر را با قاطعیت و جدیت ادامه خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق