محمد علوی: بازیکنانم می‌خواهند مقابل سپاهان یک کار بزرگ انجام دهند/ هیچ وقت برای باخت به میدان نمی‌رویم


محمد علوی: بازیکنانم می‌خواهند مقابل سپاهان یک کار بزرگ انجام دهند/ هیچ وقت برای باخت به میدان نمی‌رویم

سرمربی استقلال خوزستان در مورد بازی مقابل سپاهان صحبت کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد بازی مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد علوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: بازی فردا آسان نیست. آن‌ها برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگند و ما هم جوانانی داریم که می‌خواهند خودشان را نشان دهند. سعی می‌کنند خودشان را برای آخرین بار در لیگ‌برتر نشان دهند، بجنگند و یک کار بزرگ انجام بدهند. امیدوارم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

او در پاسخ به این پرسش که چگونه با وجود این همه باخت در هفته‌های قبل، در چنین بازی بزرگی به برد فکر می‌کند، بیان کرد: من این حرف را قبول ندارم. ما هر هفته به برد فکر می‌کنیم اما با توجه به داشته‌هایمان یا می‌بازیم یا مساوی می‌کنیم. در نیم فصل اول و از بازی با سپاهان ما خوب بازی کردیم و بازی به بازی بهتر شدیم. متأسفانه مشکلاتی پیش آمد که گریبان تیم را گرفت ولی اینگونه نبود که استقلال خوزستان بخواهد بازی را واگذار کند. این بازی هم مثل بازی‌های دیگر است و ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که ۳ امتیاز بازی را بگیریم. می‌دانیم که سپاهان چه تیمی است و ما هم در مقابل بازیکنان با انگیزه‌ای داریم.

علوی در مورد احتمال سقوط نفت مسجد سلیمان و در ادامه کم شدن سهمیه استان خوزستان از ۴ سهمیه به دو سهمیه هم، گفت: به عنوان یک تیم خوزستانی دوست ندارم تیم نفت مسجد سلیمان سقوط کند و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. می‌دانم با کاری که آقای فیروز کریمی انجام می‌دهد، صد درصد می‌تواند این تیم را در لیگ نگه دارد. بازی آن‌ها دست خودشان است و اگر ببرد می‌تواند در لیگ بماند. امیدوارم ما در فصل بعد سه نماینده از خوزستان داشته باشیم و فصل بعدش نیز استقلال خوزستان به لیگ‌برتر برگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل