چهارمین نمایشگاه دکوراسیون داخلی و مبلمان آغاز بکار کرد


چهارمین نمایشگاه دکوراسیون داخلی و مبلمان آغاز بکار کرد

تهران- ایرنا- چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی امروز (چهارشنبه) با مشارکت 150 شرکت و کارگاه تولیدی از مناطق مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در «بوستان گفت وگو» آغاز بکار کرد.

در این نمایشگاه که با مجوز اتاق اصناف تهران برپا شده است، بیش از 150 شرکت مختلف داخلی، تولید کنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست اندرکاران صنعت مبلمان کشور، جدیدترین تولیدات خود را با هدف یافتن بازارهای جدید صادراتی و عرضه با قیمت مناسب تر برای شهروندان در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.
در این نمایشگاه که در سه سالن و در مساحتی افزون بر هزار و 300 مترمربع برپا شده، انواع مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و دکوراسیون داخلی، صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز و صندلی، کتابخانه، فایل و تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری ارائه شده شده است.
بخش بزرگی از این نمایشگاه مربوط به تولیدات بانوان کارآفرین نقاط مختلف کشور است که آثار و تولیدات خود را ارائه و به نمایش عموم گذاشته اند.
همه کالا ها و اجناس ارائه شده در چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با تخفیف 15 تا 20 درصدی و همچنین بصورت اقساطی برای زوج های جوان به فروش می رسد.
تحقق شعار «رونق تولید»، حمایت از تولید مبلمان داخلی و همچنین حمایت از مصرف کنندگان، هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه است.
چهارمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز تا شنبه هفته آینده (28 اردیبهشت ماه) هر روز از ساعت 13 تا 23 آماده بازدید علاقمندان است.
برخی تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه از بی ثباتی قیمت ها، افزایش نرخ ارز، نبود مواد اولیه در بازار، افزایش چند برابری قیمت مواد اولیه، رکود بازار، کپی شدن طراحی ها و سوء استفاده برخی از فضای مجازی برای فروش کارها به عنوان مهمترین مشکلات این صنعت یاد کردند.
اقتصام*3065**2022

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم