جشن سراسری «روزه اولی‌ها» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود


جشن سراسری «روزه اولی‌ها» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن سراسری «روزه اولی ها» در استان خبر داد و گفت: این جشن به همت کانون فرهنگی هنری آفرینش در مسجد امام رضا علیه السلام گندمان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد استان ، محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر افزود: جشن «روزه اولی ها»، همزمان با سراسر کشور به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسجد امام رضا "علیه السلام" گندمان برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: برپایی جشن روزه اولی ها با حضور بیش از ۵۰ نفر از روزه اولی های عضو کانون های مساجد در شهر گندمان برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در جشن سراسری «روزه اولی ها» که به همت کانون فرهنگی هنری آفرینش در مسجد امام رضا "علیه السلام" گندمان برگزار می شود، مسئولین ارشد استانی و شهرستانی، اولیاء و نمازگزاران نیز حضور دارند.

مظاهری، تحقق سیاست خانواده محور و مسجد پایه بر اساس برنامه تحول ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اهتمام به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد به ویژه خواهران و تکریم روزه اولی ها و تعظیم شعائر دینی را از اهداف برگزاری جشن سراسری «روزه اولی ها» در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

وی در ادامه ابراز نمود: تلاوت قرآن توسط قاری نوجوان، سخنرانی، قصه گویی، تواشیح، سرود، مولودی خوانی، قرائت قرآن و تشویق و معرفی روزه اولی ها از جمله برنامه های اجرایی جشن سراسری «روزه اولی ها» در مسجد امام رضا "علیه السلام" گندمان است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، مسابقه قرآنی و قرعه کشی و قرائت عهد نامه را از دیگر برنامه های جشن سراسری «روزه اولی ها» برشمرد.

به گفته وی جشن سراسری «روزه اولی ها» در چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه ٢٩ اردیبهشت ماه جاری ساعت ١٨ در مسجد امام رضا "علیه السلام" گندمان برگزار می شود.

46

کد خبر 1260373

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه