مکان دیدار ذوب آهن – النصر عربستان مشخص شد!


برخلاف آنچه پیش از این اعلام شده بود ذوبی ها برای رویارویی با تیم عربستانی باز هم به شهر کربلا و ورزشگاه این شهر باز خواهند گشت. نوشته مکان دیدار ذوب آهن – النصر عربستان مشخص شد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مکان دیدار ذوب آهن – النصر عربستان مشخص شد!

برای دیدار برابر النصر عربستان ذوب آهن به کربلا بازخواهد گشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۲
مکان دیدار ذوب آهن – النصر عربستان مشخص شد!

برخلاف آنچه پیش از این اعلام شده بود ذوبی ها برای رویارویی با تیم عربستانی باز هم به شهر کربلا و ورزشگاه این شهر باز خواهند گشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، با توجه به تاخیر در ارسال نامه، عدم موافقت وزارت خارجه امارات با برگزاری مسابقه در این کشور و زمان بر بودن مکاتبات و اتمام مهلت اعلام شده ، AFC با برگزاری مسابقه در کشور امارات مخالفت کرد، بنابراین مسابقه ذوب آهن- النصر عربستان در شهر کربلا برگزار می شود.

اعضای ذوب آهن پیش از این در ورزشگاه کربلا برای رویارویی با تیم الزورا عراق به میدان رفته بودند و برابر این تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کردند و در نهایت موفق شدند راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شوند. حواشی ایجاد شده در این بازی باعث شد تا ذوبی ها پس از حضور در ایران اعلام کنند ورزشگاه محل برگزاری دیدار برابر النصر را تغییر خواهند داد که گویا این اتفاق در نهایت عملی نشد تا آنها برای دومین بار در عراق به میدان بروند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق