پیروزی مقتدرانه تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات منچستر


پیروزی مقتدرانه تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات منچستر

مهلا مومن زاده و محمد حسن پلنگ افکن ملی پوشان تیم تکواندو برابر حریفانی از قزاقستان و کلمبیا قرار گرفتند و نخستین پیروزیها را برای تیم کشورمان به ارمغان آوردند.

­
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از لندن؛ مهلا مومن زاده و محمد حسن پلنگ افکن ملی پوشان تیم تکواندو کشورمان به ترتیب در بخش زنان و مردان در نخستین رقابت برابر حریفانی از قزاقستان و کلمبیا قرار گرفتند و نخستین پیروزیها را برای تیم کشورمان به ارمغان آوردند.
مهلا مومن زاده در وزن منهای 46 کیلوگرم زنان ، با نتیجه 21 بر یک مقتدرانه حریف قزاقستانی خود را شکست داد و نخستن پیروزی را در این دوره مسابقات برای تیم ملی کشورمان رقم زد.
محمد حسن پلنگ افکن نیز در وزن منهای 58 کیلو گرم برابر حریف کلمبیایی با نتیجه 15 بر چهار به پیروزی رسید.
اکرم خدابنده در وزن منهای 73 کیلو گرم زنان دیگر تکواندو کار ملی پوش کشورمان است که امروز به مصاف حریف خود می رود.
متاسفانه برغم پیگیری‌‌های فراوان، در حالیکه مسابقات آغاز شده است هنوز روادید میرهاشم حسینی که شانس زیادی برای کسب مدال طلا در این دوره از مسابقات دارد و نیز عرفان ناظمی دیگر ملی پوش تیم تکواندو کشورمان صادر نشده است.
این در حالی است که تیم ملی تکواندوی ایران به دنبال سومین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات است.
انگلیس نخستین بار است که میزبان مسابقات قهرمانی تکواندو جهان است.
کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندو جهان در 2019 اعلام کرده است بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور برگزار می‌شود.
در دور پیشین این رقابتها که سال 2017 در کره جنوبی برگزار شد 945 ورزشکار حضور داشتند که از نظر حضور شمار ورزشکاران نیز این دوره از مسابقات رکورد دار است .
سفیر کشورمان در انگلیس روز گذشته با ابراز تاسف از صادر نشدن ویزا برای شماری از ورزشکاران کشورمان گفت: این موضوع موجب ناراحتی شدید جامعه ورزش و مسئولان کشور شده است و در حافظه تاریخی ملت خواهد ماند.
حمید بعیدی نژاد افزود: مراتب نارضایتی ایران در این باره به مقامات وزارت خارجه و کشور انگلیس ارائه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس