سرپرست فرمانداری: هوشیاری مردم کنارک مانع اختلاف افکنی شد


سرپرست فرمانداری: هوشیاری مردم کنارک مانع اختلاف افکنی شد

چابهار- ایرنا- سرپرست فرمانداری کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: نصب پلاکارد و تهیه کلیپ علیه ایران در منطقه حاشیه شهر کنارک معروف به چادران با هوشیاری مردم به نتیجه نرسید و تلاش عده ای مغرض برای ایجاد اختلاف ناکام ماند.

ابابکر بلوچ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه عده ای از افراد ضد انقلاب و دشمن وحدت ملت و دولت سعی در نصب پلاکارد با مضمون 'عدم تحریم چابهار هیچ نتیجه برای مردم بلوچ و حاشیه نشین ندارد' داشتند، که با واکنش مردم مواجه شدند.
وی بیان کرد: پس از نصب پلاکارد این افراد سعی در تهیه مصاحبه و کلیپ ویدیویی داشتند که با ممانعت مردم ساکن در این منطقه رو به رو شده و به اهداف ضد انقلابی خود نرسیدند.
سرپرست فرمانداری کنارک افزود: وجود برخی مشکلات در منطقه چادران حاشیه شهر را قبول داریم و به همین سبب تلاش برای حل مسائل و مشکلات آغاز شده و بزودی این منطقه ساماندهی اصولی خواهد شد.
بلوچ ادامه داد: منطقه چادران با حدود 200 نفر جمعیت فاقد امکانات رفاهی، برق، آب و طرح هادی است و حدود 40 سال مردم با مشکلات فراوان روزگار می گذرانند.
وی استفاده ابزاری از مشکلات این مناطق و فشار به مسئولان را از اهداف دشمنان عنوان کرد و افزود: بارها کلیپ و عکس های مختلفی توسط برخی افراد مغرض از این مناطق تهیه و در شبکه های ماهوراه ای و شبکه های اجتماعی به نمایش درآمده است.
به گزارش ایرنا شهرستان کنارک با 2 بخش مرکزی و زرآباد دارای چهار دهستان کهیر، زرآباد غربی، جهلیان و زرآباد شرقی است.
این شهرستان ساحلی با 11هزار و 567 کیلومتر مربع وسعت، 98 هزار و 212 نفر جمعیت در 640 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان (مکران) واقع شده است.
3043 **6081

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس