پیشرفت 99 درصدی شبکه فاضلاب مبارکه


پیشرفت 99 درصدی شبکه فاضلاب مبارکه

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت: در حال حاضر اجرای شبکه فاضلاب در شهر مبارکه با بیش از 99 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، هاشم امینی اظهار داشت: طی ۲۲ سال از سال‌های ۷۰ تا ۹۲، (قبل از انعقاد قرارداد بیع متقابل میان شرکت فولاد مبارکه و شرکت آبفا استان اصفهان) حدود ۱۵۰ کیلومتر لوله گذاری شبکه فاضلاب در شهر مبارکه اجرا شد این در حالیست که از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۷، در این شهر ۱۵۵ کیلومتر شبکه فاضلاب عملیاتی شد.

وی افزود: در حال حاضر اجرای شبکه فاضلاب در شهر مبارکه با بیش از ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است فقط حدو سه کیلومتر تا تکمیل شبکه فاضلاب شهر مبارکه باقیمانده است.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اصفها با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب در شهر مبارکه از سال ۷۰ تا سال ۹۲ اعلام کرد: طی ۲۲ سال با اجرای ۸۰ کیلو متر شبکه فاضلاب در شهر مبارکه و ۷۰ کیلو متر در محله صفائیه مبارکه اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه تنها حدود ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در خصوص اجرای شبکه فاضلاب در شهر کرکوند بیان داشت: اجرای شبکه فاضلاب در شهر کرکوند پس از انعقاد قرارداد بیع متقابل با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در دستور کار قرار گرفت و از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۷ بیش از ۴۵ کیلومتر مترشبکه فاضلاب در این شهر اجرا شد.

امینی با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب در شهر کرکوند با بیش از ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی درحال تکمیل شدن است، خاطر نشان ساخت: با اجرای حدود ۴ کیلومتر باقیمانده شبکه فاضلاب شهر کرکوند، در نهایت ساکنان این شهر هم در آینده نزدیک تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار می‌گیرند.

اجرای شبکه فاضلاب شهرهای زیباشهر و دیزیچه

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ با انعقاد قرار داد الحاقیه بیع متقابل میان شرکت فولاد مبارکه وآبفا استان اصفهان به منظور اجرای شبکه فاضلاب شهرهای زیباشهر و دیزیچه اظهار داشت: از سال ۹۶ تا پایان سال ۹۷ بیش از ۴۵ کیلومتر شبکه در زیباشهر اجرا شد که بیانگر پیشرفت ۷۸ درصدی است و نیز در شهر دیزیچه با اجرای ۸۸ کیلومتر شاهد بیش از ۷۹ درصد پیشرفت فیزیکی اجرای شبکه فاضلاب دراین منطقه هستیم.

۴۶

کد خبر 1259979

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند