بازسازی سه هزار واحد مسکونی تخریب شده درسیل خوزستان آغاز شد


بازسازی سه هزار واحد مسکونی تخریب شده درسیل خوزستان آغاز شد

اهواز - ایرنا - عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی تخریبی در سیلاب خوزستان روز چهارشنبه به صورت نمادین در بخش شعیبیه شهرستان شوشتر و با حضور مدیرعامل بنیاد مسکن کشور آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان فارس مسئولیت بازسازی منازل تخریب شده از سیل منطقه شعیبیه شوشتر را بر عهده گرفته است.
به گفته علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد مسکن قرار است واحد‌های تخریب شده بخش شعیبیه تا پایان سال بازسازی شوند.
در این آیین علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد مسکن ،مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس ، استاندار خوزستان ، نماینده مردم شوشتر در‌مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.
بنابراین گزارش تاکنون 20 هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل خوزستان ارزیابی شده و بخشی دیگر نیز که هنوز دچار آبگرفتگی هستند پس از خروج آب توسط کارشناسان برای تعمیر و یا بازسازی مورد بررسی قرار می‌ گیرند.
بنا به اعلام قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان تعداد 17 هزار و 693 واحد مسکونی خوزستان مورد ارزیابی قرار گرفته اند که از این تعداد 2هزار و 377 خانه تخریبی و 10 هزار و 606 واحد دیگر تعمیری هستند.
اوایل فروردین امسال به دلیل طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه سیلاب در مناطق حاشیه ای این رودخانه ها جاری شد.
بر اساس گزارش هلال احمر خوزستان 21 شهرستان خوزستان در فروردین امسال دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند و در جریان این سیلاب به 250 هزار نفر امدادرسانی شد.
7152/ 6037

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق