آمریکا با سروصدا ترسوها را می‌ترساند/ مسئولان با اقتصاد مقاومتی شعاری برخورد کردند/


آمریکا با سروصدا ترسوها را می‌ترساند/ مسئولان با اقتصاد مقاومتی شعاری برخورد کردند/

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ابرقدرت‌ها بیش از این‌که قدرت داشته باشند برای خود سروصدا ایجاد کرده و با این سروصدا ترسوها را می‌ترسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص مقابله با جنگ روانی جریان غرب‌گرا در خصوص القای جنگ نظامی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: زمانی‌که خود آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند ما دنبال جنگ نیستیم چرا عده‌ای در داخل اعلام می‌کنند جنگ یا صلح؟ این از مواردی است که بستگی دارد چه کسی این حرف را زده باشد و آن فرد یا جریانی که این حرف را می‌زند حتما باید مورد بررسی قرار گیرد که مشخص است این حرف از روی جهل یا خیانت مطرح شده است.

وی افزود: اگر کسی مقداری نسبت به شرایط، اوضاع و احوال منطقه و آمریکا آشنایی داشته باشد متوجه می‌شود آمریکا توانایی جنگ با ما را ندارد و خودش نیز اعلام می‌کند در فکر جنگ نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ابرقدرت‌ها بیش از این‌که قدرت داشته باشند برای خود سروصدا ایجاد کرده و با این سروصدا ترسوها را می‌ترسانند.

عبادی با بیان این‌که شاید ترسوهایی وجود داشته باشند، اظهار کرد: در مجموع مقام معظم رهبری، مسئولان و ملت آزمون خود را پس داده و سخت‌ترین شرایط را پشت سر گذاشته‌اند و از این‌گونه مسائل، ذره‌ای ترس در آن‌ها ایجاد نشده بلکه برعکس موجب اتحاد و وحدت بیشتر ملت ما می‌شود.

وی عنوان کرد: این خود آمریکایی‌ها هستند که در تنور انقلاب ما می‌دمند و مردم را نسبت به بحث استقلال آزادی جمهوری اسلامی امیدوارتر می‌کنند. البته این کارها از جهل آمریکایی‌ها است و جهل آنها نیز از روی تکبر و غروری است که دارند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بعضی‌ها فکر نکنند همه کارهای آمریکایی‌ها حساب شده است، افزود: آمریکایی‌ها شکست‌های فراوانی در منطقه ما متحمل شدند که اگر به یک دهه گذشته نگاه کنیم شاهد شکست‌های آن‌ها در نقشه‌های‌شان هستیم. در هر صورت پیروزی مال مردم ایران است.

عبادی گفت: اگر رئیس جمهوری غیر از ترامپ نیز آمده بود خیلی به برجام وفادار نمی‌ماند حتی دموکرات‌ها.

وی ادامه داد: برخی‌ها تصورات اشتباهی دارند. مشکل دموکرات و جمهوری‌خواه نیست. از دیدگاه بنده اگر دموکرات‌ها هم می‌آمدند به شکل‌های مختلفی هر روز در اجرای برجام اختلالات و مشکلاتی را ایجاد می‌کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیستم آمریکایی‌ها سیستم خون‌خوار و غارت‌گری است و با توجه به سیستم حاکمیتی که آن‌جا شکل گرفته، افرادی که روی کار می‌آیند تفاوت آن‌چنانی ندارند بلکه نهایت تاکتیک‌ها تفاوت دارد.

عبادی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی نیز در کشور آمریکا نفوذ دارد و سرمایه‌داران انبوه در آمریکا خط‌ومشی‌ها را مشخص می‌کنند و با این خط‌ومشی‌ها، اهداف کِشتی سیاسی آمریکا مشخص است. کسی که ناخدای این کشتی می‌شود، نمی‌تواند تفاوتی در حرکت و مسیر کلی کشتی ایجاد کند. لذا آن‌ها اهدافی در خاورمیانه دارند و دموکرات و جمهوری‌خواه هم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف آمریکا، خاورمیانه جدید است و خاورمیانه جدید کداخدایش باید اسرائیل باشد و بقیه نوکر صهیونیست‌ها باشند، تحقیر شوند و در خدمت اسرائیل باشند. این‌ها ویژگی‌هایی است که آمریکا برای خاورمیانه می‌خواهد و هیچ محدودیتی برای خواسته‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا قائل نمی‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌گونه که مشاهده می‌شود اعلام می‌کنند بیت‌المقدس پایتخت اسرائیل است از طرف دیگر می‌گویند بلندی‌های جولان مال اسرائیل است و این را همه می‌دانند که بلندی‌های جولان کفایت نمی‌کند و فردا اگر شرایط فراهم باشد می‌گوید کل اردن مال اسرائیل باشد.

عبادی با بیان این‌که در خوی غارتگری آمریکا محدودیتی وجود ندارد، گفت: همان بحث غده سرطانی که امام خمینی (ره) مطرح کردند یک مثال الهی بود و کاملا درست است.

وی بیان کرد: بر اساس تجربه برخورد آمریکا و غربی‌ها با کشورهای دیگر این‌گونه است که اگر نقطه ضعفی از آن‌ها پیدا کنند آن را رها نمی‌کنند. دموکرات و جمهوری‌خواه هم ندارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها از نظر نظامی و هیچ مسئله دیگری نقطه ضعفی در کشور ایران پیدا نکرده و تنها نقطه ضعف همان اقتصاد بود که مقام معظم رهبری بارها فرمودند اقتصاد مقاومتی ایجاد کنید.

عبادی عنوان کرد: لازم بود یک اقتصاد مقاومتی ایجاد کنیم که در برابر تحریم‌ها بتواند مقاومت کند اما مسئولان در سال‌های گذشته شعاری برخورد کردند.

وی با بیان این‌که پارک را افتتاح می‌کردند و می‌گفتند در راستای اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: اگر پتروپالایشگاه‌ها را توسعه می‌دادیم حتی بعد از برجام تا همین زمان، به صادرات نفت نیاز نداشتیم. محصولات پتروپالایشگاه چیزهایی نیست که قابل تحریم باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون نیز دیر نیست اما باید سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری را با اهتمام بیشتری مورد توجه قرار می‌دادیم. اکنون نیز شرایط به گونه‌ای است که اگر مقداری مقاومت کنیم، آمریکا به شدت شکست خواهد خورد و دور نیست زمانی که ملت بزرگ ایران این پیروزی بزرگ را جشن بگیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا