تلاش ما تحقق انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری است


تلاش ما تحقق انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری است

خدابخش مرادی نافچی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: راهبرد ما توجه به فرمایش امام(ره) مبنی بر میزان بودن رای ملت و فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حق‌الناس بودن رای مردم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان همزمان با وزارت کشور، تشکیل و اعضای کمیته‌های شش گانه نیز توسط استاندار منصوب شده‌اند.
مرادی نافچی با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات استان، تصریح کرد: شناسایی شعب اخذ رای، آسیب‌شناسی در حوزه‌های امنیتی و اجرایی، برنامه‌ریزی برای آموزش عوامل اجرایی و بررسی زیرساخت‌ها از جمله اقداماتی است که انجام شده و یا در آینده انجام می‌شود تا در روز برگزاری انتخابات مشکلی پیش نیاید.
وی به اجرای صحیح و دقیق قانون در روند انتخابات تاکید کرد و افزود: رسالت ستاد انتخابات در خصوص هیات نظارت نیز تعامل با محوریت قانون است.
مرادی نافچی در خصوص افزایش تعداد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این موضوع درخواست شده اما تاکنون موردی مبنی بر افزایش به استان ابلاغ نشده و در صورت تایید نیز ابلاغ آن برای انتخابات امسال بعید به نظر می‌رسد.
وی پیرامون استانی شدن انتخابات مجلس اظهار داشت: مصوبه مجلس مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته و مجلس در حال رفع ایرادات آن است و در این مورد نیز دستورالعملی تاکنون به استان‌ها ابلاغ نشده است.
به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.
9556/3088
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد