حضور احزاب خراسان رضوی در فضای مجازی کم‌رنگ است


حضور احزاب خراسان رضوی در فضای مجازی کم‌رنگ است

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: حضور احزاب استان در فضای مجازی کمرنگ است، بنابراین ضرورت دارد برای حضور و استفاده از این ظرفیت اطلاع‌رسانی طراحی ویژه‌تری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در اولین نشست هم‌اندیشی احزاب و گروه‌های سیاسی معتبر استان اظهار کرد: جلسات ما باید منتج به گفتمانی شود که خدمت‌رسانی به مردم را بیشتر فراهم کند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با یک بررسی اجمالی مشخص می‌شود که برای براندازی نظام ایران در جبهه عبری و عربی و در رأس آن‌ها آمریکا اتحاد ایجادشده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای دشمنی از تمام ابزارهای خود در حال استفاده است، اذعان کرد: خواهش من از احزاب این است که واقعیت‌های موجود ازجمله محدودیت‌هایی که دشمن برای کشور ایجاد کرده را بیشتر بشناسند و سعی کنند با در نظر گرفتن این مسئله جلو بروند.

جعفری بابیان اینکه عملیات روانی دشمن بسیار شدید است، ابراز کرد: شما می‌بینید که ترامپ در روز 19 خبر فریب و دروغ می‌دهد و کسی هم از او بازخواست نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه بنای ما بر این است که در همه حوزه‌ها ازجمله انتخابات مر قانون را رعایت کنیم و در مسیر قانون حرکت خواهیم کرد و دغدغه‌ای هم نداریم، بیان کرد: از عزیزان می‌خواهیم در این خصوص به ما کمک کنند بنابر‌این وقتی حزبی مبحثی را طرح می‌کند راهکار اجرایی آن را نیز بهتر است ارائه نماید.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حوزه کاری خودمان سعی می‌کنیم در راستای آمیزه‌های دینی اسلام حرکت کنیم ادامه داد: انتظار داریم منشور همدلی که پیش‌نویس آن آمده شده را احزاب در دستور کار خود قرار بدهند تا همه ما با تمام توان خود در خدمت نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی بابیان اینکه تفکر استاندار منبعث از اقتصاد مقاومتی است و در همین راستا نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی برای اولین بار در استان ایجاد شد، اظهار کرد: انتظار داریم احزاب کنار اقتصاد مقاومتی باشند بنابراین اول خودشان این نهاد را بشناسند و در مرحله بعد آن را بشناسانند چون اگر این اتفاق بیفتد از تحریم نگران نخواهیم بود. به‌طور مثال وقتی یک حاشیه‌نشین که معضل ایجاد کرده است را با ایجاد شرایط لازم به روستای خودش برگردانیم چه نگرانی دیگر خواهیم داشت.

جعفری با اشاره به اینکه اگر حزبی خوب فعالیت کند مردم به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کرده و آن را انتخاب کنند، یادآور شد: اگر احزاب راهکارها و راهبردهای خود را بهتر به مردم عرضه کنند مردم از آن استقبال خواهند کرد.

وی حضور احزاب استان در فضای مجازی را کم‌رنگ دانست و از آن‌ها خواست که برای حضور در فضای مجازی یک طراحی ویژه‌تری را در دستور کار قرار دهند و از ظرفیت اطلاع‌رسانی این فضا بیشترین استفاده را ببرند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی در خصوص انتخابات گفت: ما رأی مردم را حق‌الناس می‌دانیم بنابراین برای دنیای دیگران آخرت خود را خراب نکرده و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد.

جعفری بابیان اینکه وام‌دار هیچ‌کسی نیستیم و همه را به یک‌چشم می‌بینیم، افزود: در فضای مجازی شدیداً سم‌پاشی می‌شود که حضور مردم در انتخابات کمرنگ بشود اما بافهم و ادراک سیاسی بالای مردم اصلاً نگران این مسئله نیستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن