خداحافظی با نظام آموزشی قدیمی از مهر 98/ ابلاغ شیوه‌نامه جدید تطبیقی طلاب تا 3 هفته آینده


خداحافظی با نظام آموزشی قدیمی از مهر 98/ ابلاغ شیوه‌نامه جدید تطبیقی طلاب تا 3 هفته آینده

سلطانیان گفت: شیوه‌نامه تطبیقی طلابی که قصد ادامه تحصیل در دبیرستان داشته باشند تا سه هفته آینده اعلام می‌شود.

خداحافظی با نظام آموزشی قدیمی از مهر 98/ ابلاغ شیوه‌نامه جدید تطبیقی طلاب تا 3 هفته آیندهعباس سلطانیان مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تطبیق دروس طلاب با دوره دبیرستان اظهار کرد: شیوه‌نامه تطبیقی آموزشی طلاب در حال بررسی و جدول دروس آن در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در حال پیگیری است تا نتیجه نهایی را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: طلاب بعد از تطبیق دروس گذرانده با دروس دبیرستان سایر دروس باقیمانده را باید بگذرانند که البته تعداد دروس و واحد‌های درسی بعد از ابلاغ شیوه نامه تعیین می‌شود.

سلطانیان با اشاره به اینکه شیوه نامه تطبیقی طلاب تا ۲ الی ۳ هفته آینده ابلاغ خواهد شد،گفت: اجرای این شیوه نامه جدید برای متقاضیان از مهر ۹۸ الزام پیدا می‌کند.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوم تصریح کرد: شیوه نامه تطبیقی برای دانش آموزان آماده شده است و آن هم از مهر ۹۸ الزام اجرایی دارد.

برچیده شدن نظام آموزشی قدیمی تا مهر ۹۸

وی از برچیده شدن نظام آموزشی قدیمی تا مهر ۹۸ خبر داد و گفت: با توجه به پایان یافتن این دوره شیوه‌نامه‌ها و تغییرات در نظام آموزشی باید مبتنی بر نظام جدید آموزشی انجام شود.

سلطانیان تصریح کرد: بنابر رویکرد جدید نظام آموزشی دانش آموزان و طلاب باید بعد از اعلام شیوه نامه جدید اظهار کرد: داوطلبان باید مدارک را به مدارس مورد نظر ارائه داده تا بعد از فرایند تطبیق امکان تحصیل پیدا کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهاره افشاری با یک چهره متفاوت پیداش شد | بهاره افشاری دیگر قابل شناخت نیست