زیباترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا در تور آنتالیا


مطلب زیباترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا در تور آنتالیا برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ آنتالیا شهری توریستی و ساحلی است که یکی از عوامل متمرکز شدن گردشگران در این منطقه و تبدیل شدن آنتالیا به یک قطب مهم در صنعت توریسم ، ساخت و ساز و هتل های بسیار لوکس...

آنتالیا شهری توریستی و ساحلی است که یکی از عوامل متمرکز شدن گردشگران در این منطقه و تبدیل شدن آنتالیا به یک قطب مهم در صنعت توریسم ، ساخت و ساز و هتل های بسیار لوکس و مدرن و زیبا در این شهر ساحلی است.

این هتل ها مهم ترین عامل در برگزیدن تور آنتالیا از بین تورهای ترکیه به وسیله گردشگران می باشدو ضمنا در آنتالیا هتل ها و اقامت گاه های زیادی وجود دارد که می توانند هر کدام از آن ها سفری بسیار دلنشین را برای شما فراهم کنند ، از لحاظ گردشگری آنتالیا کلا به دو قسمت شهر قدیمی (کالچی) که از ساختمان های تاریخی بازسازی شده با مسافرخانه های دنج و زیبا ، همچنین بوتیک هتل های لوکس تشکیل شده ، و منطقه لارا در شرق آنتالیا که از پر طرفدارترین سواحل آنتالیا و ترکیه است و هتل های ۴ و ۵ ستاره زیادی در آن واقع شده ، تقسیم می گردد .

لازم به ذکر است که خدمات هتل های لوکس که در منطقه لارا قرار دارند ، کامل و به اصطلاح ” all inclusive ” می باشد و اگر به دیدنی های فرهنگی و جاذبه های گردشگری آنتالیا علاقه مند باشید بهتر است که هتل های منطقه کالچی آنتالیا را برای اقامت انتخاب کنید .

هتل لوکس مجستی کلاب (Majesty Club La Mer)

این هتل ۵ ستاره که با کوه های تاروس و دریای مدیترانه محاصره گشته ، ساحل اختصاصی در Göynük را شامل می شود و دارای یک پارک آبی بزرگ است ، این هتل همه اتاق ها از مبلمان چوبی مدرن ساخته شده اند و بالکن اختصاصی با چشم انداز دریا و کوهستان دارند و می توانید صبحانه خود را در تراس رو باز میل کنید ؛ هتل ، امکانات دیگری از قبیل سالن تنیس و مرکز بدنسازی دارد ، لازم به ذکر است که این هتل در فاصله ۴۶ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و ۳۵ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است و البته نا گفته نماند که اگر این هتل را انتخاب کنید به هیچ عنوان حوصله تان سر نمی رود چون سرگرمی ها و تفریحات زیادی دارد .

هتل گراند هاربر آنتالیا (Grand Haber Hotel)

اصله هتل گرند هاربر با مرکز شهر آنتالیا ۵ دقیقه می باشد و دارای ۳ رستوران و پارک آبی مجهز به ۷ سرسره بزرگ است ، همچنین همه اتاق های این هتل از ماهواره و تراس اختصاصی برخوردارند و کودکان نیز در دهکده و استخر کودکان می توانند به تفریح بپردازند ، از این هتل به راحتی می توانید به آبشارهای Düden بروید چون تنها ۱۵ دقیقه راه است در واقع می توان گفت این هتل می تواند بهترین و به یاد ماندنی ترین سفر نوروزی شما را رقم بزند ؛ این هتل امکاناتی چون زمین های تنیس ، فوتبال و والیبال ، همچنین یک مرکز اسپای مجهز به سونا و جکوزی دارد ، میهمانان آزادند که از بوفه غذاهای ترکی و بین المللی استفاده نمایند.

هتل سی لایف فمیلی ریزورت آنتالیا (Sea Life Family Resort)

مکان این هتل بسیار خاص و عالی است چون دقیقا در مقابل ساحل Konyaalti و در فاصله ۱۰ کیلومتری از شهر قدیمی آنتالیا و ۳۰ دقیقه ای از فرودگاه آنتالیا واقع شده است و جالب است که این هتل بسیار مناسب خانواده ها است و امکانات و تسهیلات آن برای خانواده ها برنامه ریزی و طراحی شده که شامل استخر ، سرسره های آبی ، اسپا و تجهیزات غواصی می باشد.

همه اتاق ها یک بالکن اختصاصی با منظره دریای مدیترانه دارند و در رستوران های این هتل می توانید غذاهای ایتالیایی و مکزیکی میل کنید ، اگر صاحب کودک هستید ، این هتل گزینه و انتخاب مناسب برای شماست و در کلوپ مخصوص کودکان خدمات تفریحی و آموزشی خوبی وجود دارد که می تواند در طول روز فرزندانتان را سرگرم نگه دارد و از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس ، سونا و حمام ترکی اشاره کرد ، جالب این که در ۳ کیلومتری هتل یک مرکز خرید و آکواریوم وجود دارد که می تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد.

هتل مردان پالاس آنتالیا (Mardan Palace)

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال ۲۰۰۹ در منطقه Lara شهر آنتالیا افتتاح شد و در تور آنتالیا قابل دسترس است . برای ساخت این هتل بیش از ۱٫۴ میلیارد دلار هزینه شده است. این هتل گرانترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه محسوب میشود. همچنین استخر این هتل آنتالیا جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم آن با بیش از ۲۴۰۰ ماهی جزء بزرگترین های اروپا محسوب میشوند.این هتل دارای ۵۶۰ اتاق میباشد و برای ساخت ساحل اختصاصی آن بیش از ۹۰۰۰ تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار گرفته شده است. ۱۰۰۰۰ متر مربع طلا ، ۵۰۰۰۰۰ قطعه کریستال و بیش از ۲۳۰۰۰ متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این بنا به کار گرفته شده است. هتل مران پالاس تا مرکز آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد و با ماشین در عرض ۲۰ دقیقه به آنجا خواهید رسید . معماری این هتل برگرفته از سه مکان معروف است : سرای دولماباچه ( در شهر استانبول ) با هنر دوره عثمانی ساخته شده از طلا ، پل گالاتا برگرفته از طرح داوینچی و برج مایدن . آبنماهای منحصر به فرد ، قطار در داخل محوطه هتل ، استخرهای رویایی ، رستوران های مجلل و همه آنچه که از این مکان رویایی در نظر شماست از مردان پالاس یک قصر با شکوه ساخته است .

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا (Rixos Sungate)

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا در دهکده زیبای بلدیبی و در سواحل بسیار زیبای مدیترانه بطول یک کیلومتر و در زمینی به مساحت ۲۵۰ هزار متر مربع واقع گردیده است . با این وسعت ، مجتمع هتل Rixos Sungate می تواند تا ۳۰۰۰ میهمان را در ۱۱۰۷ اتاق با امکانات درجه یک که راضی کننده سخت ترین سلیقه ها ست ، پذیرا باشد . دهکده بلدیبی یکی از مناطق پر طرفدار کمر برای تابستان می باشد. موقعیت و امکانات هتل آن را مقصدی مناسب در میان هتل های آنتالیا برای زوجهای جوان و خانواده ها کرده است . شهر کمر ۱۰ کلیومتر ، آنتالیا ۳۵ کلیومتر و فرودگاه ۴۵ کلیومتر با هتل فاصله دارد.همچنین سالن هایی مخصوص اجتماعات و دیدارهای رسمی و کاری تعبیه شده و آماده ی سرویس دهی می باشند.

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا:

یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی ، هتل گرانادا لاکچری بلک می باشد . این هتل در منظقه بلک واقع شده است و فقط ۳۴ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد . این هتل بصورت UAll به میهمانان خود سرویس دهی می کند و تا مرکز خرید City Centre Belek حدود نیم ساعت پیاده ، فاصله دارد که بهترین مکان برای خرید سوغات است . گرانادا لاکچری دارای پارک آبی بزرگ ، استخرهای متنوع و ساحل شنی ست . در اطراف پارک آبی ، بارهای مختلفی برای سرو میان وعده وجود دارد . برای بررسی تور لحظه آخری آنتالیا به سفر با تو سر بزنید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟