قرآن و اندیشه اجتماعی مسلمانان در «ضیافت» بررسی می شود


 قرآن و اندیشه اجتماعی مسلمانان در «ضیافت» بررسی می شود

برنامه زنده تلویزیونی «ضیافت» با حضور حجت الاسلام پارسانیا موضوع قرآن و اندیشه اجتماعی مسلمانان را بررسی می کند.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه:‌ دومین قسمت از ویژه برنامه رمضانی «ضیافت»، امشب با موضوع «قرآن و اندیشه اجتماعی مسلمانان» به روی آنتن شبکه چهارسیما می رود.

ضیافت، با اجرای «مالک شجاعی» در ماه مبارک رمضان هر شب با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه، نسبت آموزه های قرآنی با مسائل فرهنگ معاصر را، مورد بررسی قرار می دهد، این برنامه امشب در دومین قسمت از این ویژه برنامه میزبان حجت الاسلام «حمید پارسانیا»، استاد حوزه و دانشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی می شود.


در این گفتگوی زنده تلویزیونی شجاعی در خصوص قرآن و اندیشه اجتماعی مسلمانان با حجت الاسلام پارسانیا به گفتگو می پردازد.


مواجهه آموزه های قرآنی با مسائل انسان و فرهنگ معاصر، پیش شرط های گفت و گوی قرآن و مسائل انسان معاصر،گونه شناسی مواجهه اندیشمندان علما و روشنفکران جهان اسلام در باب مناسبات قرآن و فرهنگ زمانه، مفهوم شناسی، روش شناسی و امکانات و محدودیت های تفسیر فرهنگی _تمدنی قرآن و چرایی و علت شناسی معرفتی و فرهنگی، سیاسی، اجتماعی،مهجوریت گفتمانی قرآن در جوامع اسلامی از جمله محورهایی هست که در شب های ماه مبارک رمضان در قالب برنامه «ضیافت» به آنها پرداخته می شود.


برنامه گفتگو محور «ضیافت» محصول گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است که در ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی