نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات حوزه برپا می‌شود


نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات حوزه برپا می‌شود

نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با برنامه‌هایی همچون برگزاری نشست‌، نمایش اسناد و اجرای پرسمان‌ها از 28 اردیبهشت تا 4 خردادماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف:‌ نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از روز شنبه، ۲۸ اردیبهشت تا شنبه ۴ خردادماه در مرکز همایش های غدیر برگزار می شود.

حجت الاسلام «حمید نوروزنژاد» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رمضان، ماهی است که در آن قرآن نازل شده، تصریح کرد: رابطه ویژه ای میان قرآن و ماه مبارک رمضان وجود دارد، یعنی همان گونه که در فصل بهار، عالم طبیعت و انسان، شادابی خاص و حیاتی دوباره پیدا می کند، رمضان نیز بهار قرآن است.


مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: به منظور استفاده از این ماه و بهره مندی از معجزه بزرگ الهی، دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به برپایی نمایشگاه قرآن و معرفی دستاوردهای قرآنی کرده است.


مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: برگزاری نشست های قرآنی، نمایش اسناد قرآنی و پرسمان های قرآنی و همچنین برنامه های متنوع هنری و نمایشی به همراه اجرای مسابقات قرآنی شاد و جذاب توسط مربیان برای کودکان و نوجوانان و فروش آثار قرآنی با تخفیف ۵۰ درصدی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.


وی خاطرنشان کرد: نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از روز شنبه ۲۸ اردیبهشت تا شنبه ۴ خردادماه ۹۸ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۲۱:۳۰ تا ۱ بامداد در مرکز همایش های غدیر واقع در خیابان معلم پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی