ساماندهی امور جوانان در مناطق سیلزده لرستان در دستور کار است


ساماندهی امور جوانان در مناطق سیلزده لرستان در دستور کار است

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ساماندهی امور جوانان در مناطق سیلزده لرستان از اهداف و ضروریات بوده و در دستور کار است.

به گزارش ایرنا، علی یاورعزیزپور روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی می توانند در راستای برپایی مراکز مشاوره در مناطق سیلزده به آسیب دیدگان کمک کنند.
وی اضافه کرد: همچنین بانک ها و مجموعه حوزه اقتصادی استان وام های جوانان را استمهال (مهلت خواستن) کنند تا بتوانند توانایی مالی برای پرداخت را پیدا کنند و انتظار داریم اگر زوجی در این مناطق تقاضای تسهیلات ازدواج دارد در اولویت قرار بگیرد.
عزیزپور بیان کرد: همچنین مهارت های لازم در شهرستان های سیلزده در اولویت قرار گیرد که می توانند علیرغم کمک به بازسازی در اشتغالزایی نقش داشته باشند.
وی به شناسایی جامعه هدف در مناطق سیلزده اشاره کرد و افزود: در صورت شناسایی این جامعه بسته ها ارسالی از سوی خیرین به آسیب دیدگان اهدا می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: از نمایندگان استان در مجلس انتظار می رود نسبت به موضوع تفکیک وزارت ورزش و جوانان را در دستور کار قرار دهند و چراکه دو حوزه گسترده هستند.
3210/7273

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد